Jednym z wydarzeń towarzyszących targów Festiwal Marketingu jest konferencja Marketing Mix, poświęcona marketingowi w miejscu sprzedaży. Uczestnikom konferencji zaprezentowane zostaną innowacyjne systemy wystawiennicze, prezentowane przez firmę Adsystem, która dołączyła do partnerów tej wrześniowej imprezy dla branży reklamowej.
– Jesteśmy firmą zajmującą się tworzeniem systemów prezentacji wizualnej. Klienci cenią nas za wysokiej jakości, stacjonarne i przenośne systemy wystawiennicze. Stawiamy na nowości i nowoczesne rozwiązania, cyklicznie wprowadzamy systemy, które ciekawią i zaskakują. Dlatego wprowadziliśmy zupełnie niespotykane na polskim rynku systemy Multiframe oraz MFrame, co istotne jesteśmy pierwsi na rynku w tym nowoczesnym rozwiązaniu. Ich wszechstronność pozwala na swobodną zabudowę na targach, eventach, czy stworzenie własnej koncepcji wyspy reklamowej. Te systemy można dowolnie modyfikować, według własnego uznania, dają one wiele możliwości kształtowania przestrzeni oraz zabudowy – mówi Kamil Kalicki, Product Manager Adsystem.
– Pozostałe nasze systemy z grupy Vario to doskonała jakość, niska cena, mobilność, połączenie wydruków w technice sublimacji z zabudową aluminiową, lekka i mobilna konstrukcja, możliwość dowolnego kształtowania z gotowych elementów, estetyka wykonania, szybka zmiana wydruków to cechy wyróżniające ten produkt. Korzyści dla klienta to przede wszystkim doskonała jakość systemu, relatywnie niska cena oraz szokująca mobilność – dodaje Marek Bachorski-Rudnicki, Key Account Manager Adsystem.
Możliwości wystawienniczych systemów Adsystem będzie można poznać 9 września podczas konferencji Marketing Mix. Wstęp na konferencję jest bezpłatny, ilość miejsc jest ograniczona. Rejestracja odbędzie się na stronie Festiwalu.
www.adsystem.pl
www.festiwalmarketingu.pl
KL