Logo

Trade marketing

Ricoh na 21. Przystanku Woodstock

Ricoh już po raz trzeci znalazł się w gronie partnerów Przystanku Woodstock. Podczas tej edycji firma wraz z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy zorganizuje najbarwniejszy happening tegorocznego festiwalu – Ricoh Color Show. Pierwszego dnia pod sceną główną tysiące fanów muzyki wyrzucą w górę kilkaset kilogramów kolorowego proszku holi i stworzą wielobarwne widowisko.

Przez cały czas trwania Przystanku Woodstock będzie również można odwiedzić namiot Ricoh. Tam goście będą mogli wziąć udział w profesjonalnej sesji i uwiecznić chwile spędzone na Festiwalu. W tym roku motywem przewodnim jest kolor a za uchwycenie soczystości barw odpowiada profesjonalny aparat Ricoh Pentax 645Z i urządzenie wielofunkcyjne SP 830DN. Na tegorocznym Przystanku Woodstock Ricoh po raz pierwszy w Polsce oficjalnie zaprezentuje pozwalający na tworzenia zdjęć i filmów 360° aparat Theta m15 oraz ekstremalne aparaty i kamery z serii WG.

– Cieszymy się na kolejną edycję Przystanku Woodstock, tym bardziej, że tym razem wspólnie z Fundacją Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy dodamy jeszcze więcej koloru do tego barwnego wydarzenia. Od kilku lat jesteśmy też obecni za kulisami festiwalu, nasze urządzenia drukujące wspierają codzienną pracę organizatorów” – powiedział Paweł Barski, Marketing Director w Ricoh Polska.

Podobnie jak podczas poprzednich edycji Ricoh dostarczył sprzęt drukujący i interaktywny wykorzystywany w trakcie Przystanku Woodstock. W tym roku firma jest również partnerem strefy dla mediów.

www.ricoh.pl

KL