NEC Display Solutions Europe, chcąc wzmocnić międzynarodową infrastrukturę sprzedażową i bardziej skoncentrować się na kompleksowych rozwiązaniach dla klientów, utworzył w swoich strukturach nowy dział – sprzedaży strategicznej i globalnej. Na szefa tego departamentu powołano Senior Directora – Simona Jacksona. Nowy dział ma podkreślić rolę NEC jako głównego gracza rynkowego w zakresie bogatego portfolio zaawansowanych produktów do wyświetlania obrazu.
Zadaniem działu jest skuteczne zaprezentowanie ogromnej skali rozwiązań oraz możliwości NEC w kompleksowej obsłudze klientów globalnych lub z rynków wertykalnych. Nowy dział dzięki dogłębnej znajomości poszczególnych branż oraz współpracy z wyspecjalizowanymi partnerami handlowymi będzie stymulował innowacyjne rozwiązania i dostarczał produkty oraz aplikacje skrojone dokładnie pod potrzeby klientów.
NEC dostarcza swoim klientom gotowe narzędzia stymulujące sprzedaż, zwiększające efektywność i zapewniające nowe sposoby pracy lub komunikacji za pomocą produktów wyświetlających obraz. Poprzez stworzenie pakietów dedykowanych takim sektorom wertykalnym, jak: lotnictwo, Digital Signage, restauracje szybkiej obsługi, handel, rozrywka, muzea i edukacja, NEC tworzy nową przestrzeń komunikacji z odbiorcami w każdym sektorze.
Nowy globalny dział wzmacnia koncentrację NEC na rozwiązaniach dla klientów strategicznych, zapewniając zarówno fachową wiedzę, jak i produkty doskonałej jakości. Simon Jackson będzie pracował w europejskiej siedzibie głównej NEC w Monachium w Niemczech, prowadząc tam zespół, który będzie zajmował się dostarczaniem rozwiązań w ramach globalnej strategii NEC. Simon Jackson jest pracownikiem NEC od 1998 roku, ostatnio odpowiadał za działania na rynkach w Wielkiej Brytanii i Beneluksie, gdzie był odpowiedzialny za sprzedaż i marketing. Kierował również zespołami zajmującymi się sektorami: kina cyfrowego, medycznym i Digital Signage, rozwijając sprzedaż na kluczowych dla NEC rynkach wertykalnych.
KL