„Ty, Twój zespół i karta Visa Business” hasłem przewodnim kampanii reklamowej zachęcającej polskich przedsiębiorców do korzystania z kart Visa do użytku służbowego.
Visa stara się przekonać przedsiębiorców – m.in. poprzez odwołanie się do konkretnych sytuacji, w których mogą się znaleźć – że korzystanie z kart Visa Business pozwala na sprawne i szybkie działanie w prowadzeniu biznesu. Kampania potrwa do końca listopada br. i będzie obecna przede wszystkim w Internecie, a także na materiałach reklamowych w punktach sprzedaży w wybranych sieciach handlowych.
Jej głównym celem jest pokazanie przedsiębiorcom, że karta Visa Business ułatwi codzienne płatności zarówno im, jak i ich pracownikom. Korzystanie z karty Visa do użytku służbowego pozwala m.in. zminimalizować ryzyko utraty gotówki i koszty jej obsługi, dokonywać płatności szybko, bezpiecznie i wygodnie, płacić swobodnie dostawcom nie tylko w Polsce, ale na całym świecie, także online.
– Małe i średnie przedsiębiorstwa stanowią niezwykle istotny element gospodarki, a coraz ważniejsze w ich rozwoju okazuje się dzisiaj umiejętne zarządzanie finansami. Karty Visa Business mają wiele zalet umożliwiających przedsiębiorcom, a także zatrudnionym przez nich pracownikom, lepszą kontrolę nad firmowymi finansami i większą swobodę w realizowaniu płatności. Zależy nam na przedstawieniu tych zalet w sposób lekki i zrozumiały i tak też została skonstruowana nasza kampania – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor ds. rozwoju biznesu i marketingu w regionie Europy Środkowo-Wschodniej, Visa Europe.
Reklamy Visa wyświetlane będą w różnych formach w branżowych portalach internetowych, m.in. dlahandlu.pl, e-hotelarz.pl czy egospodarka.pl. W ramach kampanii pojawią się też posty promocyjne w serwisie społecznościowym dla profesjonalistów LinkedIn oraz reklamy (m.in. na plakatach) w punktach sprzedaży sieci Makro Cash and Carry. Bohaterami reklam wykorzystywanych w kampanii są właściciele firm – budowlanej oraz cukierni – którzy prowadząc swoje interesy, korzystają z kart Visa Business.
W ramach kampanii przeprowadzona zostanie także atrakcyjna promocja wspólnie z siecią Praktiker, która rozpocznie się 23 października br. Szczegóły promocji zostaną przedstawione w momencie jej rozpoczęcia. Możliwość wykorzystania materiałów reklamowych w komunikacji ze swoimi klientami otrzymały także banki-wydawcy kart Visa.
Za strategię i kreację kampanii oraz produkcję materiałów reklamowych odpowiada agencja Saatchi & Saatchi Poland. Zakupu mediów dokonał dom mediowy MEC.
JK