W październiku ruszyła kampania promocyjna Warszawa na rynku szwedzkim, jest prowadzona przez serwis WarsawCityBreak.com, Warszawską Organizację Turystyczną wraz z ośrodkiem Polskiej Organizacji Turystycznej w Sztokholmie.
Akcja zaplanowana na okres przed Bożym Narodzeniem ma na celu promowanie stolicy Polski i przedłużenie sezonu turystycznego. Nieprzypadkowo została skierowana do Skandynawów, w krajach nordyckich istnieje silna tradycja spotkań w gronie kolegów z pracy przed Bożym Narodzeniem i Nowym Rokiem oraz robienia zakupów na jarmarkach świątecznych. Coraz częściej tego typu wyjazdu są organizowane zagranicą.
W tego typu aktywności wpisuje się w projekt WOT-u „Warsaw City Break”, w okresie przedświątecznym Warszawa oferuje jarmarki, iluminacje świąteczne oraz aktywności sportowe.
Czterotygodniowa kampania banerowa w Internecie wspierająca konkurs „Wygraj weekend w świątecznej Warszawie” będzie prowadzona na portalach inspiracyjnych oraz turystycznych. Banery będą odsyłać do podstrony konkursu na stronie POT, na której oprócz pytań i regulaminu użytkownik znajdzie też najciekawsze informacje o okresie świątecznym w stolicy Polski, w tym m.in. o jarmarkach bożonarodzeniowych, zimowych aktywnościach sportowych, czy iluminacjach świątecznych. Ważnym elementem kampanii jest strona internetowa www.warsawcitybreak.com z aktualizowanym na bieżąco kalendarzem wydarzeń, dostępna aktualnie w dwóch wersjach językowych – angielskiej i szwedzkiej. Kontynuacją kampanii będzie publikacja reklamy Warsaw City Break w listopadowym numerze Scandinavian Traveler – magazynu pokładowego skandynawskich linii lotniczych SAS.
Kreacją całej kampanii zajmuje się Warszawska Organizacja Turystyczna i ośrodek POT-u w Sztokholmie.
Źródło: www.wot.waw.pl
JK