Logo

Marketing MIX

Kampania „Jesteś gotowy na 1000 zł?”

Banknoty stuzłotowe w technice 3D, wystające z jeansowej kieszeni na witrynach i radiowa zachęta do przeniesienia konta to główne elementy nowej kampanii promocyjnej banku Credit Agricole.

Klienci, którzy otworzą rachunek i będą przelewać wynagrodzenie już po pierwszym miesiącu otrzymają 100 zł. A jeśli dodatkowo przeniosą konto z innego banku, dostaną kolejne 100 zł. Takimi bonusami „na dzień dobry” zachęca do siebie bank Credit Agricole. To nie koniec, klient może w ciągu półtora roku dostać kolejne 800 zł: do 300 zł za płacenie rachunków za gaz, prąd, wodę, telefon i abonament RTV czy Internet, czyli za coś, co i tak przecież robimy oraz do 500 zł za płacenie kartą do konta. Łącznie 1000 zł.

– Badaliśmy jakie korzyści z posiadania konta są dla klientów najważniejsze i jakie zachęty przyczyniają się do wzrostu aktywności. Koncepcja promocji 1000 zł okazała się najatrakcyjniejsza – wyjaśnia Marek Kłos, dyrektor departamentu promocji marki banku Credit Agricole.

W tej odsłonie promocji bank zmienił strategię komunikacji. Twarzą pierwszych trzech edycji kampanii była Juliette Binoche: występowała w spotach telewizyjnych, a key visual powtarzany był na witrynach placówek i outdoorze. Tym razem kampania realizowana jest w radio, OOH i witrynach.  

Spoty reklamowe emitują (kampania będzie trwała do 6 listopada) stacje grup Radio Zet i RMF FM (łącznie 30 należących do RMF FM, jak RMF Maxx czy RMF Classic i 60 należących do grupy ZET, w tym Radio Zet, Radio Zet Gold, Radio Zet Chilli). Łącznie spot usłyszymy ponad 6000 razy.

– W tym roku przeprowadziliśmy już kampanię telewizyjną naszych kont i promocji 1000 zł.  Zarówno jej efekty, jak i ostatnie badania skłoniły nas do uruchomienia działań promocyjnych od 25 września br. – dodaje dyrektor Marek Kłos.

W spotach głosu udzieliła znana polska dziennikarka i prezenterka programów informacyjnych Krystyna Czubówna. Uzupełnieniem kampanii promocyjnej w radio jest kampania outdoorowa na siatkach wielkoformatowych i billboardach w ponad 50 miejscowościach oraz na witrynach placówek. Key visualem kampanii jest realistycznie wyglądająca jeansowa kieszeń, wypełniona przestrzennymi banknotami. Do końca roku będzie trwała także kampania internetowa, m.in. na wp.pl, onet.pl i działania afiliacyjne na bankier.pl, money.pl czy Interii.

Za przygotowanie kreacji kampanii odpowiadała agencja JUST, z którą bank pracuje od stycznia 2014 r., kreacje internetowe dostarczyła agencja Point of View, a zakupem mediów zajęły się Arena Media i Value Media.

 JK