Logo

Marketing MIX

Pepsi powraca w wersji vintage

PepsiCo Poland stawia na promocję nawiązująca do modnego stylu retro. Do sklepów trafi napój Pepsi w puszkach i butelkach z lat 80.

Akcja promocyjna pod hasłem „Legendarna Edycja Pepsi” potrwa od 2 listopada do końca roku. W jej ramach będzie można kupić limitowaną edycję napojów. Dodatkowo w trakcie trwania kampanii dla konsumentów przygotowano nagrody – butelki Pepsi oraz T-shirty z logo Pepsi z lat 80. Aby wziąć udział w zabawie, wystarczy zbierać zakrętki z promocyjnych butelek napojów Pepsi, Pepsi Max, Pepsi Twist, Mirinda Orange, 7UP oraz Mountain Dew i wymieniać je na nagrody w punktach Kolporter w całej Polsce.

Kampanii towarzyszą kompleksowe działania marketingowe w szerokim zakresie. Spot reklamowy przygotowała agencja BBDO, planowaniem i zakupem mediów zajął się dom mediowy OMD Media Direction, strategię działań w Internecie opracował Digital One, a za działania Public Relations odpowiada Questia.

JK