Logo

Event MIX

6 powodów – dla których warto być na Forum Branży Eventowej

Przed nami pierwsza edycja Forum Branży Eventowej. Pierwsze w tym roku branżowe spotkanie, którego jestem niezwykle ciekawa. Dlaczego uważam, że warto się wybrać?

Wiecie, że uwielbiam branżowe spotkania. Uwielbiam ten moment gdy branża staje w jednym szeregu i wspólnie chce przede wszystkim działać na rzecz zwiększania jakości organizowanych eventów, ale też dba o to aby usługi, które się pojawiają na rynku były na jak najwyższym poziomie. Do tego niezbędna jest edukacja. Tej nigdy za mało. Obecnie wszystko nabiera zdziesiątkowanego tempa w rozwoju dlatego śledzenie trendów oraz nowości technologicznych a przede wszystkim słuchanie innych: klientów, dostawców, organizatorów – jest tak ważne. Każde branżowe spotkanie coś w tym kierunku wnosi.

POWÓD NR 1: Bo ciekawe

Przeglądając program forum merytoryka kipi z każdej prelekcji. Do tego ciekawi paneliści i interesująco spisane tematy. Program części merytorycznej został zaplanowany tak by poruszyć zarówno obszary strategiczne, jak i niektóre istotne detale organizacyjne. Omówione zostaną strategiczne zagadnienia związane z wydarzeniami kierowanymi do pracowników firm oraz eventami dla klientów B2B oraz B2C. Ta część konferencji skierowana jest do działów HR, działów marketingu i komunikacji, osób zarządzających zespołami sprzedażowym i kadry kierowniczej przedsiębiorstw. W oddzielnym bloku przygotowanym dla event menedżerów szczególny nacisk postawiony został na catering i obiekty eventowe.

Czuję się zaintrygowana – a wy? Pełen program: TUTAJ

POWÓD NR 2: Bo pierwsze

Pierwsza edycja i do tego pierwsze spotkanie w Nowym Roku, a na takich zawsze branża stawia się bardzo ochoczo, bo każdy z nas lubi się spotkać, porozmawiać, przypomnieć się, nawiązać nowe kontakty czy po prostu zobaczyć kto przyszedł. Pierwsza edycja to też pewne wyobrażenia każdego z nas dlatego jestem przekonana, ze organizatorzy staną na wysokości zadania – przynajmniej tego się spodziewam, że będzie po prostu ciekawie, merytorycznie i… fajnie.

POWÓD NR 3: Networking

Dziś organizatorzy informują, że zarejestrowało się już ponad 800 uczestników (a wiadomo, że liczba rejestracji najbardziej szaleje w ostatnim tygodniu zapisów – czyli będzie rosła) i 400 firm. Jednym słowem jestem przekonana, że będzie tam wiele osób – część pewnie tylko na chwilkę jak zwykle z nadmiaru obowiązków – ale będą! To niebywała więc okazja do nawiązania nowych kontaktów, rozmów oraz kontraktów o czym świadczyć mają specjalne sesje networkingowe w trakcie FORUM. Uczestnicy wezmą udział w czterech moderowanych sesjach networkingowych oraz mającym mniej oficjalny charakter after-party. Organizator zapewnia, że sesje networkingowe prowadzone będą przez moderatorów dbających o to by uczestnicy poznawali się nawzajem. Dla mnie super.

POWÓD NR 4: Strefa Dostawców

W trakcie forum swoją ofertę i możliwości pokaże ok. 100 dostawców, w tym: obiekty, dostawcy cateringu, systemy IT, gadżety, atrakcje, obsługa techniczna oraz inne usługi około- eventowe. Oddzielna powierzchnia i osobna przestrzeń dla każdej firmy pozwoli na prowadzenie konkretnych rozmów handlowych w trakcie wydarzenia. Liczę, że każdy znajdzie coś ciekawego dla siebie.

POWÓD NR 5: KONKURS

To nowość i muszę przyznać, że jestem bardzo ciekawa tego konkursu, gdyż eventy będą zgłaszane do konkursu w trakcie FORUM. Wydarzenia do konkursu mogą zgłaszać jedynie uczestnicy Forum Branży Eventowej 2016. Zgłoszenia przyjmowane będą  w punkcie rejestracji uczestników. W realizacji wydarzenia powinna uczestniczyć przynajmniej jedna firma reprezentowana w trakcie imprezy. Mam zaszczyt zasiadać w JURY tego konkursu – oj będzie ciekawie!

Zapraszam do składania zgłoszeń. Info o konkursie: TUTAJ

POWÓD NR 6: NAGRODY

Dla uczestników Forum przewidziano, oprócz licznych atrakcji, także i nagrody rzeczowe. Bardzo ciekawe nagrody otrzymają zwycięzcy quizu o PRL-u. Chęć uczestnictwa należy zgłaszać poprzez Meeting Application. Dodatkowo osoby, które w trakcie Forum wypełnią odpowiedni kwestionariusz oraz, które odpowiednio wcześnie zgłosiły swoje uczestnictwo i polubiły profil na FB będą miały szansę wygrać pobyt w hotelu Event Zdrój.

A zatem liczę na to, że zainteresowałam Was tym wydarzeniem i widzimy się 14 stycznia 2016 w czwartek w MT Polska. Tego dnia ja również tam będę bo oprócz zasiadania w JURY mam przyjemność wziąć też udział w panelu dyskusyjnym o tematyce: Jak wybrać obiekt i nie stracić głowy przed końcem eventu?

Rejestracja otwarta do 13.01.2016 – nie czekaj do ostatniej chwili, zarejestruj się już DZIŚ  http://forumevential.pl/zarejestruj-sie

14 stycznia 2016 to będzie dzień pełen atrakcji, bardzo ciekawych wystąpień i nowych relacji biznesowych. Do zobaczenia!

Anna Nowakowska

Źródło: www.strefamice.pl

OOH magazine jest partnerem Forum.