Logo

Praca

Wsparcie sprzedaży / ofertowiec / młodszy opiekun klienta B2B (junior) | bfagencja.pl

NAZWA STANOWISKA: wsparcie sprzedaży / ofertowiec / młodszy opiekun klienta B2B (junior)

MIEJSCE PRACY: Warszawa

FORMA ZATRUDNIENIA: praca stacjonarna

RODZAJ ZATRUDNIENIA: praca na pełny etat, B2B

WSTĘP, czyli doczytaj proszę do końca…

… tak jak by to był brief od Twojego kluczowego klienta. Coś wyszukasz w google, a coś będzie między wierszami. Jak byle jak zaaplikujesz to… i byle jak odpiszemy 😉 Jesteśmy inni, działamy inaczej. O tym będzie niżej.

bfagencja.pl to firma, którą od 12 lat współtworzymy inaczej i pod prąd rynkowi. Definiujemy się jako kompleksowa agencja kreatywno-marketingowo-logistyczna. Wierzymy, że można promować marki w mądry sposób. Wierzymy też, że pracodawcy powinni robić więcej dla swoich pracowników i przede wszystkim powinni ich doceniać. W tym im pomagamy. W praktyce mamy mało wspólnego z typowymi agencjami „gadżetowymi” i marketingowymi.

ZAKRES OBOWIĄZKÓW, czyli kogo szukamy?

Będzie dłużej, bo na długo szukamy.

Junior accounta (obsługa klienta B2B) lub osoby do wsparcia sprzedaży do zespołu obsługującego klientów B2B. Klientów mamy, nie będziemy oczekiwać od Ciebie przynoszenia własnych 😉 Aplikując do nas na te stanowiska nie musisz mieć doświadczenia, nauczymy Cię pracy od podstaw, damy odpowiednie narzędzia i wiedzę.

Oczekujemy jednak umiejętności aktywnego słuchania, chęci rozwoju, pokory a z czasem proaktywnego działania i szukania odpowiedzi na swoje pytania i wątpliwości wszędzie dookoła (również w googlu). Od całego zespołu, niezależnie od stanowiska oczekujemy łączenia kropek, myślenia nieszablonowego, otwartości na innowacje szczerości, tolerancji i pracy zespołowej.

Odnajdą się u nas osoby poukładane, lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie klientom), czasami głośne otoczenie i sytuacje w których „dużo różnych rzeczy” dzieje się „nagle”. Odnajdą się osoby pracujące zespołowo i lubiące pomagać innym, czasem ponegocjować z producentem i tupnąć. Nie szukamy gwiazdy social mediów ani przewodnika stada. Nie ma u nas wyścigu szczurów, korpo-gierek, mocno za to ścigamy się zespołowo z całym światem. Nie oczekujemy, że będziesz otaczał się wszelkimi gadżetami i figurkami, bardziej doceniamy ludzi doceniających jakość i użyteczność produktów. Jeżeli to Twoja zawodowa mapa – czytaj dalej.

Na tym stanowisku ważniejsze dla nas jest DOPASOWANIE i CHĘCI, niż kompetencje (one są ważne, ale bez dopasowania do zespołu i firmy nie wystarczają). Ważny jest też poukładany proces pracy i rozumienie, że „deadline” jest nieprzekraczalny i sztywny. Pierwszy pozwala nam rosnąć, a drugi wyznacza klient. Zmienność jest w DNA tego co robimy. Twoja praca nie będzie polegać na przygotowywaniu sztywnych cenników (bo takich nie dajemy klientom) i robieniu mailingów z nowościami, a będzie polegać na zaskoczeniu klienta rozwiązaniem lub bezpośredniej pracy z nim i sprzedaż tego rozwiązania – o jakim rozwiązaniu mówimy? Jeszcze nie wiemy, to będzie zależeć od Ciebie i zespołu, z którym będziesz ściśle współpracować – katalogu do wyboru nie mamy, możemy wszystko, dlatego tak ważna jest u nas kreacja i przekraczanie granic.

Nie zajmujemy się social mediami ani e-marketingiem – naszą pasją jest tworzenie rzeczywistych, użytecznych i potrzebnych klientom produktów. Ulokowanych w strategii i wspierających cele biznesowe. Jeśli szukasz miejsca na dłużej, zmiany i czegoś innego, niż typowe agencje lub korporacje; jeśli kręci Cię szukanie i kreowanie rozwiązań, które potem wyprodukujemy i będzie można ich dotknąć i zobaczyć na socialach klientów – zapraszamy. Na naszych ścianach i regałach nie znajdziesz statuetek z konkursów i rankingów, dyplomów i certyfikatów, gdyż dla nas nagrodą jest zadowolenie i uśmiech klienta. Ludzie. Relacje. Emocje.

OCZEKUJEMY: czyli co jest dla nas kluczowe?

  • Odpowiedzialność za projekty, klientów i zadania. Odnajdą się u nas osoby lubiące perfekcyjnie realizować wiele różnych zadań na raz oraz takie, które lubią kontakty międzyludzkie (rozmowy, kawy i pomaganie klientom), czasami głośne otoczenie i sytuacje w których „dużo różnych rzeczy” dzieje się „nagle”.
  • Dokładność i dobra organizacja pracy własnej. Ważna jest dobra znajomość Outlooka (wiele z komunikacji naszych klientów to mail), Excela i Power Pointa.
  • Będziesz pracował(a) z zespołem i współpracował(a) z działem graficznym, ofertowym czy logistycznym. Krótko mówiąc szukamy osoby otwartej, zespołowej ale też mocno poukładanej. Musisz lubić relacje, zadzwonić, dopytać, podpowiedzieć, rozwiązać problem. Musisz umieć prosić o wsparcie i równocześnie dać konstruktywny feedback, że „to nie było najlepsze” i następnym razem trzeba inaczej, a później chcemy żebyś Ty był(a) otwartą osobą żeby komuś pomóc.
  • Język angielski na poziomie pozwalającym na swobodna komunikację biznesową w piśmie (czasem w mowie) z klientami z całego świata.
  • Zamieszkanie na stałe w Warszawie, potrzebujemy Cię na full time.

bfagencja.pl

Co oferujemy?

Pracę na full time, od zaraz. Wszelkie narzędzia, stałe wynagrodzenie i dodatkowe elementy zmienne; kontrakt B2B z benefitami, jakich nie ma w innych miejscach (i nie są to owoce, masaże i multisport). Praca w nowoczesnym i zacisznym biurze w centrum Warszawy. W promieniu dwóch minut mamy do dyspozycji sklepy, knajpy, punkty usługowe, a w biurze własny parking, rozbudowaną kuchnie. Za oknem mamy zieleń i ciszę, a tuż za rogiem 200 metrowe biurowce. W biurze znajdziesz też biblioteczkę z biblią Simona Sinka, pozycje Joanny Heidtman, Jacka Santorskiego czy Miłosza Brzezińskiego. Naszą własną małą siłownie. Wiemy co to Insights Discovery, MBTI czy talenty Gallupa. Wiemy też, co to matryca Einsenhowera i PRINCE2. Wiemy też, co to S&P 500 i jaki jest dziś kurs $ do Euro ;-p Lecz im więcej wiemy, tym więcej wiemy czego nie wiemy. Podnosimy sobie ciągle poprzeczkę, szkolimy się.

Jeżeli Tobie te pozycje i hasła nic nie mówią – to nic złego, o ile chcesz się dowiedzieć o czym piszemy.

O nas: Co w praktyce robimy?

I na koniec, to co zawsze bywa na początku. O nas – obsługujemy kompleksowo duże firmy (B2B) w Polsce i na świecie:

  • doradzając, kreując i projektując pełne koncepcje budujące i wspierające markę (zarówno pracodawcy, osobistą jak i produktową); benefity, pakiety, wszelkie nośniki i całe kampanie
  • od A do Z koordynując później produkcję tych rozwiązań
  • dodając do tego pełną konfekcję, logistykę, magazynowanie czy obsługę e-commerce (B2B i B2C), tu googlalny przykład czegoś co robimy hobbistycznie i ideowo od A do Z: ZOBACZ

Jesteśmy ludźmi, którzy przekraczając próg biura nie przychodzą, by coś sprzedać i odpisać tylko na wszystkie maile, ale by wesprzeć klientów w ich potrzebach, rozwijać ich biznes kreując unikalne rozwiązania. Coraz częściej inspirując i doradzając. Cenimy przy tym relacje, współpracę i lojalność klientów.

  • O nas jako ludziach, co nas jara, o tym kogo spotkasz w ciągu dnia, z kim wypijesz kawę, z kim pogadasz i może się pokłócisz, znajdziesz więcej TU.
  • O tym, co robiliśmy 15 grudnia 2021 KLIKNIJ.
  • A oficjalniej tu: bfagencja.pl oraz na LinkedIn. Ale to średnio aktualne.

APLIKUJ: reinventyourself@bfagencja.pl

Jeśli doczytałeś i coś pykło, zamrowiło – to zacznijmy od przesłania mailem na adres: reinventyourself@bfagencja.pl CV, w schludnej formie, ze zdjęciem wraz z paroma zdaniami przemyśleń, jakie masz. Co Cię zaciekawiło w ogłoszeniu i/lub linkach, a co nie spodobało. Nie załączaj zwykłego listu motywacyjnego, szczególnie takiego sztampowego, którego nawet nie personalizujesz do potencjalnego pracodawcy. Komunikację realizujemy mailem, a nie SMS i telefonem 😉

Co dalej? Na pewno odpiszemy. Mamy konkretny pomysł na proste dalsze kroki i jak spasuje obu stronom zaprosimy Cię na kawę i bezpośrednią rozmowę z właścicielami.