Logo

Trade marketing

Ogłoszono zwycięzców VII edycji konkursu Ekspozycja Roku

Zakończyła się 7. edycja konkursu Ekspozycja Roku, organizowanego przez Polską Izbę Przemysłu Targowego. Po intensywnych obradach Jury, składające się z ekspertów branży, dokonało wyboru najlepszych ekspozycji, które wyróżniały się innowacyjnością, kreatywnym podejściem do prezentacji produktów oraz efektywnym wykorzystaniem przestrzeni.

Jury jednogłośnie podkreśla, że z roku na rok poziom zgłaszanych projektów i prezentowanych ekspozycji jest coraz wyższy, co stawia przed kapitułą coraz większe wyzwania. Świadczy to niewątpliwie o nieustannym rozwoju branży oraz o rosnącej kreatywności i innowacyjności wystawców. Stoiska targowe mogą przyjąć różnorodne formy – od minimalistycznych i funkcjonalnych aranżacji, aż po zaawansowane technologicznie i bogato zdobione przestrzenie. Każde z nich ma za zadanie nie tylko zaprezentować produkt, ale przede wszystkim stworzyć niezapomniane wrażenie i wyróżnić markę na tle konkurencji.

Wszystkim firmom budującym stoiska, projektantom oraz wystawcom PIPT dziękuje za udział w konkursowych zmaganiach i gratuluje wysokiego poziomu zgłoszeń i znakomitych realizacji. To dowód na to, że branża targowa w Polsce dynamicznie się rozwija, stając się coraz bardziej profesjonalna i konkurencyjna na arenie międzynarodowej.

Nagrodzone ekspozycje można zobaczyć tutaj.

Więcej informacji: kliknij.


OOH magazine był patronem medialnym konkursu.


Więcej newsów z branży TUTAJ.