Logo

Trade marketing

Bezalkoholowy radler od Warki w innowacyjnym opakowaniu

Warka Radler 0,0%, wprowadza nowe, innowacyjne opakowanie i wchodzi na półki z napojami orzeźwiającymi. Od kwietnia 2016 r. dorośli miłośnicy orzeźwienia o smaku piwnej goryczki znajdą w sklepach swój ulubiony napój w zakręcanych plastikowych butelkach o pojemności 500 ml.

Wygodne i innowacyjne

Dotychczas Warka Radler 0,0% była dostępna w szklanych butelkach o pojemności 500 ml oraz puszkach w dwóch pojemnościach: 500 ml i 330 ml. Na sezon 2016 producent przygotował kolejną innowację – jako pierwszy radler w Polsce, Warka Radler wchodzi na rynek w butelkach typu PET o pojemności 500 ml. Jest to szczególnie dobra wiadomość dla tych miłośników smaku radlera, którzy oprócz orzeźwienia cenią wygodę.

Plastikowa butelka, którą można wielokrotnie otwierać i zamykać, dobrze chroni smak i nagazowanie radlera. Zakręcaną butelkę z Warką Radler 0,0% można bezpiecznie nosić w torbie lub plecaku i sięgać  po nią w każdej chwili, gdy trzeba ugasić pragnienie: podczas aktywności na świeżym powietrzu, w podróży, w pracy czy przy posiłku.

W nowym miejscu w sklepie

Warka Radler 0,0% – naturalnie mętny bezalkoholowy napój piwny dla dorosłych, który gasi pragnienie nutą piwnej goryczki – należy do kategorii napojów orzeźwiających, ale jest od nich mniej słodki. Konsumenci będą mogli znaleźć radlera od Warki nie tylko w sekcji z piwem, ale również na półce wśród innych gazowanych napojów orzeźwiających. Warka Radler 0,0% w nowym plastikowym opakowaniu wchodzi do sklepów w kwietniu br. Wprowadzenie będą wspierać materiały POS, kampania w prasie branżowej, działania digital i PR. Zaplanowana jest również szeroka akcja samplingowa oraz obecność na wydarzeniach sportowo-rekreacyjnych sponsorowanych przez markę.

Materiały do sklepów przygotowała agencja Global, za działania digital odpowiada agencja Hyper Crew, PR dla marki prowadzi agencja Roots PR. Media planuje i kupuje Media Vest. 

Cztery warianty podwójnego orzeźwienia

Warka Radler 0,0% – mix bezalkoholowego jasnego piwa Warka i naturalnej cytrynowej lemoniady należy do rodziny Warki Radler, która od momentu wprowadzenia w 2012 r. jest liderem rynku radlerów w Polsce i jednym z największych radlerów na świecie. Na rodzinę radlera od Warki dziś składają się:  Warka Radler 2% w trzech wariantach smakowych (Cytryna, Czarna Porzeczka z Limonką i wprowadzona w tym roku Jabłłko z Gruszką) oraz największy na rynku piw bezalkoholowych wariant o smaku cytryny – Warka Radler 0,0%.

 JK