Logo

Trade marketing

Sukces Forum Druku Cyfrowego

Forum Druku Cyfrowego, które odbyło się 13 kwietnia w Warszawie w trakcie targów Packaging Innovations, spotkało się z ciepłym przyjęciem i dużym zainteresowaniem. W sumie, w kilku prelekcjach prowadzonych przez praktyków z szeroko rozumianej branży opakowań, uczestniczyło ponad 90 osób – specjalistów ds. marketingu i zakupu opakowań, brand managerów. Wśród Uczestników nie zabrakło także przedstawicieli poligrafii, których uwaga skupiona była głównie na opisie możliwości prezentowanych technologii druku cyfrowego.

Forum Druku Cyfrowego miało na celu pokazanie możliwości technologii cyfrowego druku etykiet i opakowań; Organizatorzy – Spółka Aniflex, zaprosili do udziału w Forum ekspertów, dla których priorytetem było przekonanie Uczestników, że cyfrowy druk etykiet / opakowań może stać się „elementem strategicznych działań każdej marki”. Wśród nich znaleźli się m.in.:

Paweł Lul – Sales Manager z HP, który pokazał ciekawe i zaskakujące opakowania, stworzone przy użyciu technologii HP Indigo;

Szymon Ignarski z Avery Dennison, który z kolei przestawił nowe, niestandardowe materiały samoprzylepne, posługując się przy tym specjalnie przygotowanym na potrzeby konferencji produktami, których głównym celem była inspiracja i motywacja do poszukiwania ciekawych rozwiązań ;

Forum Druku Cyfrowego zakończyła prelekcja Doroty Kałowskiej – Partner & Strategy Consultant w Cobalt Spark, Eksperta Polskiej Izby Handlu, na co dzień pracującej m.in. z Jeronimi Martins Polska, Jutrzenka Colian, Piotr i Paweł, Eurocash, Cadbury Wedel, Danone, która opowiedziała o tym w jaki sposób wykorzystać możliwości druku cyfrowego w strategii marketingowej. Posługując się specjalnie przygotowanym przykładem (case study) udowodniła, że dzięki technologii druku cyfrowego w zasadzie każda marka może w bardzo prosty sposób stworzyć „zaangażowane i angażujące” opakowanie – opakowanie, które wyróżni produkt na tle innych.

Dwie z zaproponowanych prelekcji poprowadzili przedstawiciele Organizatora – Justyna Kierzkowska-Grzyb – specjalistka ds. marketingu w Spółce Aniflex, przedstawiła najnowsze trendy w projektowaniu etykiet i opakowań; Maciej Wojtaszek – Współwłaściciel Spółki opowiedział natomiast o możliwościach jakie daje cyfrowy druk etykiet i opakowań; pokazał przykłady jego stosowania.

O sukcesie wydarzenia świadczy nie tylko liczba jego uczestników, ale także podziękowania i gratulacje, jakie otrzymali organizatorzy.

OOH magazine był patronem medialnym wydarzenia.

Organizatorzy zapowiadają kolejną edycję Forum; ze szczegółami minionej można zapoznać się na stronie internetowej: www.forumdrukucyfrowego.pl

JK