Logo

Marketing MIX

Igor Kaleński został CEO BBDO Warszawa

Igor Kaleński obejmie nowe stanowisko z początkiem lipca. Do tego czasu agencją będzie zarządzała Katarzyna Włodarczyk.

– Jestem podekscytowany, że Igor dołączy do nas w BBDO. Igor ma imponujące doświadczenie, a jego osiągnięcia mówią same za siebie. To, co jednak zrobiło na mnie największe wrażenie, to fakt że ma bardzo wyraźną wizję na przyszłość. Nasza branża przechodzi gwałtowne zmiany, a Igor łączy w sobie pasję zarówno do kreacji, jak i do technologii. Co było dla nas również ważne – Igor jest bardzo otwarty – od razu łapie się z nim świetny kontakt. Lubimy myśleć, że BBDO skupia określony typ ludzi – takich, którzy są oparciem dla swoich klientów, chcą robić rzeczy wyjątkowe i zawsze postępują właściwie – Igor jest właśnie taki. Nie mogę się doczekać, kiedy zacznie z nami pracować  – mówi St. John Walshe, dyrektor zarządzający BBDO Europe.

Igor Kaleński ma ponad 20 lat doświadczenia w marketingu, consultingu i nowych technologiach. Przez sześć lat był prezesem Saatchi & Saatchi w Polsce. W tym czasie przekształcił tę firmę w jedną z największych agencji w Europie Centralnej i europejski hub digitalowy. Przez ostatnie dwa lata był zaangażowany w pracę w funduszu private equity i startup technologiczny.

– Bardzo się cieszę, że dołączam do BBDO Warszawa – agencja ma bardzo interesujące portfolio klientów i wiem, że jest w niej wiele utalentowanych osób. Dziś, bardziej niż kiedykolwiek, sukces w biznesie zależy od zarządzania doświadczeniem konsumenta, czyli tzw. total customer experience. Każda interakcja, jaką konsument będzie miał z produktem, bądź marką, może być potencjalnym punktem styku prowadzącym do zakupu. To duża szansa dla agencji – to jest to, na czym się najlepiej znamy. Nie mogę się doczekać, by wspólnie z BBDO i jej klientami ruszyć w tym kierunku – dodaje Igor Kaleński.

 ***

BBDO Warszawa jest częścią BBDO Worldwide. Mantrą BBDO jest „The Work, The Work, The Work”. Każdego dnia 289 biur w 81 krajach pracuje nad tym, by każdy projekt przynosił najbardziej angażujący kontent reklamowy na świecie. Przez dziesięć lat z rzędu BBDO utrzymało tytuł najczęściej nagradzanej sieci kreatywnej na świecie wg The Gunn Report. Przez osiem z ostatnich dziewięciu lat BBDO było też na szczycie listy The Directory Big Won, wyróżniającej najczęściej nagradzane sieci reklamowe zajmujące się całością komunikacji marketingowej. Dodatkowo BBDO pięciokrotnie otrzymało tytuł Sieci Roku na festiwalu w Cannes.  BBDO jest częścią grupy Omnicom – wiodącej, międzynarodowej grupy marketingowo-komunikacyjnej.

JK