UNIFREEZE Sp. z o.o, polski producent wysokiej jakości mrożonej żywności, wprowadza na rynek nową linie produktów Zielone Smoothie. Promocja Zielonego Smoothie została powierzona krakowskiej agencji Veneo.
W ramach launchu produktów Unifreeze, zaproponowano szereg działań BTL, które wspierać będą wprowadzenie produktu na rynek w całej Polsce. Kampania prowadzona będzie do grudnia 2016 roku. Obejmować będzie działania digital, social, media relations, content marketing, zakup mediów tradycyjnych i internetowych oraz przeprowadzenie akcji specjalnych takich jak: działania w blogosferze czy ogólnopolski konkurs konsumencki.
Veneo będzie odpowiadać również za zaprojektowanie oraz wdrożenie stron WWW: korporacyjnej Unifreeze oraz landing page produktu Zielone Smoothie.
Klienta pozyskano w wyniku działań new business, za które odpowiada Patrycja Gajda, z ramienia agencji za współpracę odpowiedzialny jest zespół kierowany przez Sylwię Woźniak.
JK