Logo

Marketing MIX

Finał Top Chef z marką Appetita

Poznaliśmy zwycięzcę szóstej edycji programu Top Chef. Kulinarną rywalizację wygrał Dawid Szkudlarek. W przygotowaniu finałowego menu pomagała uczestnikom marka Appetita – sponsor programu.

Na początku marca ruszyła szósta edycja programu Top Chef. Przez dwa miesiące miliony widzów obserwowało emocjonujące zmagania szefów kuchni. Profesjonaliści mierzyli się z niecodziennymi wyzwaniami kulinarnymi, stresem i presją czasu. Appetita – sponsor programu, towarzyszyła kucharzom podczas wszystkich etapów show. Zioła i przyprawy marki podkreślały smak potraw, które niejednokrotnie zachwyciły jury: Ewę Wachowicz, Macieja Nowaka, Grzegorza Łapanowskiego i przewodniczącego – Wojciecha Modesta Amaro.

W finałowej rywalizacji naprzeciw siebie stanęło dwóch szefów – Rafał Grzegorzek, Michał Seferyński i Dawid Szkudlarek. Mieli oni do przygotowania pięciodaniowe menu degustacyjne. Potrawy zaserwowane przez Dawida Szkudlarka zdobyły największe uznanie jurorów i to właśnie on zwyciężył wyrównany pojedynek, wygrywając tytuł Top Chef’a, 100 000 zł oraz staż w nowojorskiej restauracji Eleven Madison Park.

Poprzez udział w znanych i cenionych formatach kulinarnych, Appetita kontynuuje przyjętą strategię poszerzania świadomości marki. Sponsoring programu Top Chef wzmacnia jej pozytywny wizerunek oraz eksperckie pozycjonowanie. Marka planuje udział w popularnych formatach kulinarnych także w ramówce jesiennej. O szczegółach informować będzie na bieżąco. 

JK