20 kwietnia w Muzeum Etnograficznym w Warszawie odbyła się konferencja prasowa z okazji 60-lecia istnienia marki Bambino. Dział eventowy Makata Creative Group, na zlecenie MSLGROUP, odpowiadał za aranżację scenografii i techniki, wybór lokalizacji oraz koordynację wydarzenia na miejscu.
Kosmetyki Bambino są obecne w polskich domach już od 60-ciu lat. W tym czasie w życiu polskich rodzin wiele się zmieniło, ale mimo, że dziś żyją zupełnie inaczej niż kiedyś, to cały czas czerpią z wiedzy swoich mam i babć oraz ich doświadczeń w wychowywaniu dzieci. Na tym założeniu oparta była koncepcja spotkania dla dziennikarzy, którego scenografia podzielona została na dwie równe części. Lewa strona w stylu retro symbolizowała czasy sprzed kilku dekad, kiedy to Bambino debiutowało na polskim rynku, prawa natomiast w wersji modern, odzwierciedlała współczesne realia.
Konferencję poprowadził rodzinny duet Katarzyna i Maciej Dowbor. O pokoleniowych relacjach, tradycjach i zwyczajach przekazywanych celowo lub mimochodem mówiła zaś psycholog Maria Rotkiel. Z ramienia firmy Makata, koordynacją produkcji eventowej zajęli się Jacek Żerdziński, Event Director oraz Ksawery Nałęcz-Jawecki, Event Manager.
Zdjęcie będące Key Visualem w najnowszej kampanii Bambino, wykorzystane m. in. w trakcie konferencji prasowej, to efekt niezależnie zrealizowanej produkcji przez dział foto Makata Creative Group, kierowany przez Jana Szczeniowskiego, Head of Production.
PP