Estancia Group na zlecenie P&G i Instytutu Blendamed i Oral-B zrealizowała event, który miał na celu prezentację nowej elektrycznej szczoteczki do zębów Oral-B GENIUS. To najnowocześniejsza technologia, w której dostępne jest połączenie szczotki z telefonem poprzez bluetooth.
Event odbył się w Arkadach Kubickiego Zamku Królewskiego. Na prezentację przyjechało ponad 250 osób z całej Polski, w tym profesorowie, doktorzy, specjaliści branży farmaceutycznej i stomatologicznej oraz przedstawiciele mediów, prasy i telewizji.Główną atrakcją eventu była prezentacja multimedialna z animacjami i filmami oraz live prezentacja działania szczoteczki. Po prezentacji każdy miał możliwość umycia zębów w specjalnie na tę okazję zbudowanych łazienkach zainstalowanych w Arkadach. Każdy z gości otrzymał w prezencie szczoteczkę i materiały merytoryczne. Po prezentacji goście zostali zaproszeni na Fresh Garden Party, gdzie na scenie wystąpiła młoda gwiazda Sara Jaroszyk z zespołem oraz Biba Paweł Bińkiewicz.
Smakowita kuchnia w stylu finger foods lunch i grill garden ze świeżymi owocami, sokami i warzywami cieszyła się dużym powodzeniem. Użyto również białych eko aranżacji meblowych Eko Design.
Po stronie Estancia Group było kompleksowe przygotowanie eventu. Kreacja event logo, materiałów merytorycznych, zaproszeń, wysyłka, prowadzenie listy gości, przygotowanie prezentacji multimedialnych, animacji, muzyki, show przygotowanie i logistyka eventu, materiały BTL oraz aranżacja przestrzeni Arkad i Ogrodów, menu, lunch i kolacja, obsługa barów, konfekcja gadżetów, obsługa recepcji, hostessy, światło efektowe i scenograficzne, dźwięk, mini golf, nagrody oraz dokumentacja foto i video.
PP