Logo

Marketing MIX

Brand New Heaven z kampanią na 20-lecie Cocciné 

Brand New Heaven (BNH), agencja marketingu zintegrowanego i reklamy, przygotowała i zrealizuje kampanię z okazji 20-lecia marki Cocciné obejmującej profesjonalne produkty do indywidualnej pielęgnacji obuwia oraz akcesoria obuwnicze. Głównym elementem kampanii będzie konkurs na projekt butów. Najlepszych 20 projektów trafi do produkcji.

Podstawowym medium dla kampanii będzie internet. Specjalnie przygotowana podstrona konkursowa na www.coccine.eu umożliwi uczestnikom konkursu tworzenie projektów własnych stylowych butów. Najlepsze 20 projektów zostanie wybranych w drodze głosowania Jury. Jednak również internauci będą mogli wybrać swoje typy poprzez głosowanie. Sam konkurs będzie promowany poprzez profile na Facebooku marki Cocciné oraz współpracujących partnerów. Jednym z nich, odpowiadającym za wyprodukowanie butów na podstawie 20 najlepszych zwycięskich projektów, jest znany koncept modowy Loft37.

Konkurs potrwa od 2 lutego do 31 marca 2017 r.

Zakres prac Brand New Heaven obejmował przygotowanie koncepcji kreatywno-strategicznej, nabór i kontakt z partnerami konkursu, nadzór nad pracami wykonawczymi przy aplikacji konkursowej, pracami graficznymi oraz wdrożenie i realizacja kampanii.

www.brandnewheaven.pl

JK