Logo

Marketing MIX

DDOB angażuje influencerów w akcji Allegro

Grupa Allegro po raz kolejny zdecydowała się na współpracę z DDOB – spółką należącą do grupy AdNext. Od połowy marca br. DDOB prowadzi kampanię promującą pojawienie się na platformie zakupowej marki Next, która debiutuje na polskim rynku. Działania są skierowane do młodych ludzi z pokolenia Z i oparte na zaangażowaniu tzw. early adopters.

DDOB (grupa AdNext) jest odpowiedzialna za kompleksową organizację castingu na twarz kampanii marki Next na  Allegro. Wyłoni ją konkurs prowadzony na Instagramie, w którym nagrodami są sesje zdjęciowe w Londynie oraz bony zakupowe. Biorą w nim udział influencerzy mający nawet po 250 tys. obserwatorów. Już w ciągu pierwszych dwóch tygodni konkurs wygenerował wysokie zaangażowanie wśród grupy docelowej – ponad 3,5 tysięcy repostów grafiki konkursowej. Do promocji akcji wykorzystano potencjał trzech youtuberów: Adrianny z kanału True Beauty is Internal, Enii oraz Patryka Woźniaka.

– Akcja jest przykładem na to, jak można dotrzeć do określonej grupy docelowej i zaangażować ją wykorzystując potencjał influencerów bez przeznaczania dużych budżetów reklamowych/marketingowych. Ważny jest innowacyjny pomysł. Zasięg akcji cały czas rośnie. Możemy jeszcze przed jej zakończeniem powiedzieć, że nasze działania są dobrze dopasowane do odbiorców i do kanału komunikacji – mówi Bartłomiej Sibiga CEO DDOB (grupa AdNext)

MW