Logo

Marketing MIX

Brill AV Media ze statuetką MP POWER / Michał Czerniak

Międzynarodowa firma działająca od wielu lat na rynku usług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, współpracuje z Węgierami, Czechami, Słowakami i Austriakami. Brill AV Media kompleksowo obsługuje eventy, zapewniając pełne spektrum urządzeń technicznych, jak i profesjonalne doradztwo na każdym etapie organizacji wydarzenia. Podczas uroczystej Gali MP Power Awards 2016 zdobyli jedną z nagród. Z dyrektorem zarządzającym Michałem Czerniakiem rozmawiamy o uczestnictwie w konkursie.

Podczas Gali MP Power Awards zdobyli Państwo nagrodę w kategorii Dostawcy Multimedia – jak wrażenia? Zaskoczenie?

To dla nas bardzo miłe wyróżnienie i potwierdzenie, że znajdujemy się w czołówce firm AV na polskim rynku. Gala MP Power Awards jest istotnym wydarzeniem dla całej polskiej branży eventowej, więc ta nagroda ma dla nas bardzo duże znaczenie i jest motywacją do jeszcze intensywniejszego zaangażowania w każdy kolejny projekt.

Byli Państwo nominowani już kilkukrotnie podczas poprzednich edycji MP Power Awards w jakich kategoriach?

Tak, byliśmy wcześniej nominowani zarówno w kategorii Dostawca – multimedia, w której teraz otrzymaliśmy zwycięską statuetkę, jak i w kategorii Oprawa Multimedialna, kiedy nagrodzone były nasze realizacje.

Dostarczacie kompleksowe usługi techniczne na różnego rodzaju wydarzenia oraz wyposażacie w rozwiązania z zakresu instalacji AV – które usługi najczęściej są zamawiane przez Waszych klientów?

Instalacje audiowizualne i obsługa techniczna eventów to bardzo różne usługi oraz odmienne grupy odbiorców. Rzeczywiście, naszym wyróżnikiem jest fakt, iż eventy od strony AV możemy obsłużyć kompleksowo dostarczając usługi z zakresu nagłośnienia, oświetlenia, multimediów, tłumaczeń symultanicznych oraz systemów do głosowań.  Ponadto, firma działa w ramach oneAVteam, ściśle współpracując z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii – w ramach jednej grupy posiadamy magazyny sprzętu w różnych lokalizacjach, co również ułatwia pracę i pozwala nam szybko reagować na różne potrzeby klientów.

Ponad 1000 wydarzeń obsługiwanych przez Was w minionym roku, to kilka w ciągu dnia, jak to robicie?

Firma Brill AV Media to pond 50 osób pracujących na co dzień i 1400 mkw. powierzchni magazynowej – to dobrze funkcjonująca struktura, której mam przyjemność być częścią. W trakcie najbardziej zajętych dni w sezonie pracujemy w piętnastu lokalizacjach jednocześnie, dostarczając sprzęt obsługiwany przez ponad 70 osób personelu technicznego. Jesteśmy także parterem 12 obiektów konferencyjnych i kongresowych, w których na co dzień odbywają się jedne z największych wydarzeń w kraju. 

Dziękuję za rozmowę i życzę wielu udanych realizacji oraz kolejnych nagród.

Rozmawiał Andrzej Kuczera 

Michał Czerniak – Dyrektor Zarządzający, Wiceprezes Zarządu, Brill AV Media Sp. z o.o. – Absolwent wydziału ekonomicznego Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej oraz zarządzania małym i średnim przedsiębiorstwem w SGH. Przygodę z branżą eventową rozpoczął w 2005 r. w Budapeszcie, w firmie „matce” obecnego Brill AV Media, gdzie pełnił funkcję audio visual managera w hotelu Intercontinental. Po powrocie do Polski rozpoczął budowanie polskiego oddziału firmy. Obecnie Brill AV Media Sp. z o.o., w której jest Dyrektorem Zarządzającym i Wiceprezesem Zarządu, jest międzynarodową firmą działającą na rynku usług audiowizualnych w krajach Europy Środkowo-Wschodniej przy ścisłej współpracy z partnerami z Węgier, Czech, Słowacji i Austrii. Działalność Michała zyskała szersze uznanie i była wielokrotnie nagradzana w najbardziej prestiżowych konkursach branżowych. W 2013 roku zwyciężył w konkursie Osobowość Roku MICE Poland w kategorii „Podwykonawca”, a także odebrał nagrodę dla Brill AV Media podczas finału MP Power Awards za mapping na urzędzie Miasta Legionowo zrealizowany na zlecenie agencji Anix Production House – projekt ten zyskał uznanie jury konkursu i został wyróżniony w kategorii oprawa multimedialna. Jako pasjonat eventów udziela się też podczas krajowych konferencji branżowych oraz gromadzi inspiracje biorąc udział w licznych spotkaniach i targach międzynarodowych. Cyklicznie organizuje także warsztaty z techniki eventowej dla pracowników agencji i korporacji.