Do grona członków Stowarzyszenie Branży Eventowej dołączyła firma TECHNOSTAGE, która zajmuje się profesjonalną obsługą energetyczną i oświetleniem wydarzeń, planów filmowych oraz programów telewizyjnych. Tym samym SBE to obecnie kilkadziesiąt podmiotów, reprezentujących wszystkie obszary działalności eventowej.
TECHNOSTAGE realizuje swoje usługi na terenie Polski, a także poza granicami kraju np. na Słowacji, Węgrzech i w Czechach. Jej działalność obejmuje zarówno małe zlecenia, jak i wspieranie dużych przedsięwzięć eventowych: festiwali, koncertów, czy wydarzeń telewizyjnych. Ubiegły rok TECHNOSTAGE zamknął blisko 450 realizacjami.
– Technostage tworzą pełni energii pracownicy, którzy tworzą zgrany zespół, o bogatym doświadczeniu zawodowym. Cieszymy się, że w ramach członkostwa w SBE zyskamy dostęp do najnowszych rozwiązań eventowych, a także będziemy mogli współuczestniczyć w kształtowaniu standardów branżowych – mówi Dawid Słota, właściciel TECHNOSTAGE.
Niektóre ze zrealizowanych przez TECHNOSTAGE przedsięwzięć:
Targi Agrotech – Kielce, lata 2016–2017,
Światowe Dni Młodzieży – Kraków, 2016 r.,
Koncert Iron Maiden – Wrocław, 2016 r.,
Forum Ekonomiczne – Krynica, lata 2011 – 2016,
Koncert Queen – Kraków, 2015 r.,
Koncert Michaela Buble – Kraków, 2014 r.,
realizacje na planach filmowych: „True Crime” (z Jimem Carrey’em), „Pod Mocnym Aniołem”, „Pani Z Przedszkola”, „Na Granicy” i inne.
– Głos Stowarzyszenia Branży Eventowej jest coraz lepiej słyszalny, jesteśmy partnerem merytorycznym m.in. dla ciał prawodawczych i urzędów. Im więcej członków SBE, tym więcej różnorodnych punktów widzenia. Serdecznie witamy Technostage w szeregach SBE – mówi Marta Dunin-Michałowska, Prezes Zarządu SBE.
Stowarzyszenie Branży Eventowej (SBE) – zrzesza agencje eventowe, podwykonawców eventów oraz lokalizacji. Działa na rzecz popularyzacji i profesjonalizacji polskiego rynku wydarzeń poprzez działania edukacyjne oraz pro-biznesowe, zmierzające do budowania nowej jakości wsparcia dla polskiej branży eventowej. Organizuje targi branżowe i warsztaty. Jest inicjatorem i – wspólnie z Fundacją na rzecz Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego – twórcą (organizatorem) Studium Podyplomowego Event Management. Dąży do wypracowywania wspólnych dla całej branży standardów działania z klientami i kontrahentami, do umacniania pozycji event marketingu wśród najbardziej cenionych narzędzi komunikacji.
JK