Po raz kolejny, podczas targów Packaging Innovations, Spółka Aniflex zorganizowała Forum Druku Cyfrowego, czyli spotkanie w całości poświęcone tematowi szeroko rozumianej personalizacji opakowań.
W trakcie kilkugodzinnego spotkania, uczestnicy wysłuchali prelekcji prowadzonych przez wybitnych specjalistów z branży opakowań. Obok przedstawicieli firm na co dzień współpracujących z firmą Aniflex, w trzeciej edycji Forum wystąpili m.in. dr Marek Borowiński – ekspert od Visual Merchandisingu, Neuro Merchandisingu i zwiększania sprzedaży, gość wielu programów telewizyjnych i radiowych między innymi w TV24, TVN, TVP, RADIOWEJ TRÓJCE, autor i prowadzący program o sklepach i zwiększaniu sprzedaży „Shop Doctor” na kanale YouTube, który opowiedział o tym jak personalizowane etykiety i opakowania wpływają na sklep i jego sprzedaż.
Organizatorzy zadbali także o to, aby uczestnicy spotkania mogli czerpać wiedzę i inspiracje nie tylko z doświadczeń i przykładów realizowanych na rynku polskim, ale także z tych wdrożonych na innych rynkach europejskich. Podczas prelekcji, którą poprowadził Avgerinos Chatzichrysos, założyciel i General&Export Manager z greckiej firmy opakowaniowej, można było zaczerpnąć inspiracji związanych z personalizacją etykiet i opakowań dla takich światowych marek jaką jest na przykład Coca-Cola.
Trzecia edycja Forum Druku Cyfrowego, to jednak nie tylko teoria; wszyscy którzy wzięli udział w spotkaniu mieli możliwość zobaczenia i „dotknięcia” unikalnych, niestandardowych surowców do produkcji etykiet samoprzylepnych i folii do uszlachetniania druku. Zaskoczenie ilością zaproponowanych rozwiązań świadczy nie tylko o wysokim poziomie oferty w tym zakresie, ale także o potrzebie edukacji i prezentacji tych fascynujących, dedykowanych materiałów których podstawowym założeniem jest wyróżnienie produktu na sklepowej półce.
Sukces kolejnej edycji Forum świadczy o ogromnym zainteresowaniu i potrzebie edukacji w zakresie personalizacji opakowań. Z tego też powodu organizatorzy wydarzenia – Spółka Aniflex, zdecydowali o kontynuacji realizacji projektu szkoleniowego pod nazwą Forum Druku Cyfrowego. Następna (czwarta) edycja wydarzenia będzie miała miejsce 28 września br. podczas targów Cosmetic Business Poland i będzie prezentowała personalizowane rozwiązania opakowaniowe dedykowane tym razem wyłącznie branży kosmetycznej.
OOH magazine był patronem medialnym Forum oraz targów Packaging Innovations.
Zapraszamy do śledzenia szczegółowych informacji na stronie internetowej organizatora oraz na stronie wydarzenia:
JK