Oczekiwania klientów w zakresie dostarczania materiałów wspierających sprzedaż są coraz wyższe, a firmy prześcigają się w coraz kreatywniejszym sposobie prezentacji swoich produktów. Na wyzwania rzucane przez międzynarodowe koncerny można odpowiadać tylko dzięki kompleksowemu wsparciu w realizacji materiałów POS, co od ponad 15 lat czyni firma ATS Display.
Design: Artyzm w realizacji koncepcji marketingowej
W ATS-ie prawie żaden produkt nie powstałby bez koncepcji i pracy designerów. Wykwalifikowany i doświadczony zespół codziennie tworzy projekty, z których klienci wybierają najbliższe swoim wymaganiom. Wspomniane doświadczenie pozwala im nie tylko tworzyć POS-y atrakcyjne od strony wizualnej, ale także takie, które pod kątem ergonomii będą bez zarzutu funkcjonować na rynku.
– Najważniejsze w projektowaniu materiałów POS jest zrozumienie wizji i potrzeb klientów, szczególnie zagranicznych, w przypadku których dochodzą jeszcze różnice kulturowe. Czasem jest tak, że brief jest bardzo ogólny, pozwalający na szerszą interpretację – wtedy wychodzimy z inicjatywą i proponujemy rozwiązanie w oparciu o strategię marki klienta lub specyfikę danej kategorii produktowej – mówi Konrad Gąsiorowski, Designer w ATS Display.
Development: Wizja designerów wdrażana w życie
Realizacja nawet najbardziej ambitnych projektów wizualnych nie byłaby możliwa bez pracowników działu operacyjnego i ich technicznego KNOW HOW. To tu podejmowane są finalne decyzje co do doboru odpowiednich materiałów i technologii produkcyjnych. Kluczowe jest wdrożenie koncepcji studia projektowego tak, aby finalny produkt spełnił postawione przez klientów wymagania i jednocześnie był jak najbardziej funkcjonalny. – Development materiałów POS to przede wszystkim zwracanie uwagi na detale i proponowanie innowacyjnych rozwiązań. Aby móc to robić, należy mieć poza wiedzą techniczną rozeznanie w rynku i być na czasie z nowymi technologiami związanymi z produkcją materiałów POS. Przeznaczenie produktu, jego nakład, oraz to czy będzie narażony na warunki atmosferyczne, to równie istotne aspekty, o których należy pamiętać jeszcze przed produkcją – podkreśla Rafał Skraboń, Project Manager w dziale Operations.
Production: Efekty w skali masowej
Ustalenia dotyczące wdrożenia projektu w optymalnej formie i jej akceptacja ze strony klienta dają zielone światło dla produkcji. Zaawansowany technologicznie i stale modernizowany park maszynowy pozwala na efektywną produkcję różnorodnych materiałów POS: od małych, naladowych display’ów po większe konstrukcje eksponujące duże i często ciężkie produkty. Gama materiałów używanych do produkcji jest równie szeroka, wszystko zależy od pomysłu, budżetu czy pożądanego finalnego efektu wizualnego.
Najważniejszym zasobem ATS Display jest wykwalifikowana kadra pracownicza
– W naszym parku maszynowym największą wagę przykładamy do jakości, którą udaje nam się utrzymać głównie dzięki wykwalifikowanym pracownikom, z których wielu pracuje z nami od ponad 10 lat. Każde zlecenie produkcyjne jest skrupulatnie konsultowane, a jakość produktów, zanim zostaną one wysłane do klienta, dokładnie kontrolowana – mówi Jakub Klewicki, Production Manager.
ATS Display od początku swojej działalności, przykłada tę samą wagę do każdego elementu claimu, który brzmi: Design, Development, Production. Przysporzyło to firmie jak dotąd ponad 70 nagród branżowych, a lojalni klienci z całego świata uwierzyli w selling line firmy: „Don’t do it yourself, because we KNOW HOW to display!”.
Artykuł ukazał się OOH magazine nr 1/2017. Pobierz wersję online TUTAJ.