Największe w Polsce spotkanie integrujące praktyków zarzadzania relacjami i budowania lojalności klientów Poland & CEE Customer Loyalty Summit zaczyna się już jutro. POLAND & CEE CUSTOMER LOYALTY SUMMIT stał się miejscem, w którym co roku spotykają się praktycy zarządzania lojalnością klienta w Polsce. To co wyróżnia kongres to fakt, że jest to spotkanie nie tylko na poziomie biznesowym, ale także na poziomie relacji koleżeńskich. Wielu uczestników wraca na Loyalty Summit, by spotkać w gronie specjalistów, podyskutować na eksperckim poziomie i odświeżyć relacje z kolegami „z branży”.
W tym roku, dziewiąta edycja Forum skoncentruje się na czterech ścieżkach tematycznych. Tradycyjnie w agendzie nie zabraknie tematów dotyczących budowania lojalności w handlu detalicznym oraz zagadnień związanych z churnem i retencją w sektorze usług. Organizatorzy przygotowali również nowość w porównaniu do zeszłorocznej agendy – dwie nowe ścieżki tematyczne – tj. lojalność na rynku produktów szybko zbywalnych oraz inspiracje i innowacje w obszarze budowania lojalności klientów.
W trakcie sesji równoległych Loyalty in Retail i Loyalty in Services Uczestnicy będą mieli okazję posłuchać prelegentów, przedstawicieli marek tj. DUNNHUMBY POLSKA, TESCO, MAKRO CASH&CARRY, TRAVELIST BY SECRET ESCAPES, T-MOBILE czy GRUPA TVN, którzy przedstawią gotowe do zaimplementowania narzędzia i case study działań lojalizujących shoppera oraz pozwalających utrzymać i rozwijać długofalową relację w nasyconych segmentach usług.
Sesja tematyczna Loyalty in FMCG skupi się na zaprezentowaniu sposobów budowania relacji z marką na podstawie działań TCHIBO, COCA-COLA POLAND SERVICES, KOMPANIA PIWOWARSKA, ROCKWOOL POLSKA i wielu innych. Natomiast o nowych technologiach pozwalających na modernizację działań lojalizujących opowiedzą m.in.: współtwórca aplikacji YANOSIK, współzałożyciel aplikacji LISTONIC, ale również przedstawiciele UBER, POLAKPOTRAFI.pl, ABR SESTA czy MAZDA MOTOR POLAND.
Nie zabraknie również warsztatów, które w mniejszych grupach pozwolą na wspólne wypracowanie odpowiedzi na wyzwania związane z rozporządzeniem o ochronie danych osobowych, czy omówienie tematyki psychologii lojalności, która przybliży uczestnikom bodźce i mechanizmy stymulujące zachowania konsumentów.
Poland & CEE Customer Loyalty Summit to największy event lojalnościowy w Polsce, który daje możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy specjalistami, ale również daje unikalną możliwość podpatrzenia konkurencji i liderów rynku.
Poprzednia, VIII edycja to ponad 240 uczestników ze 137 firm. Natomiast, ogromna ilość osób, bo aż 189, które wracają na event z roku na rok i wzięło udział w konferencji więcej niż 1 raz oraz rekordziści uczestniczący w 6 edycjach – to dowód na to, że Kraków stał się stałym miejscem spotkań „społeczności lojalnościowej”. Jak twierdzą sami uczestnicy: „Jest to najlepsza konferencja lojalnościowa w kraju.”
IX. Poland & CEE Customer Loyalty Summit odbędzie się już w dniach 19-20-21 kwietnia w Krakowie. Więcej szczegółów dotyczących programu, prelegentów i zgłoszenia znajduje się na stronie: www.loyalty-conferences.com
OOH magazine jest partnerem konferencji.
KL