26. kwietnia w Warszawie odbędzie się 10. Retail Marketing Forum. Temat przewodni tegorocznej konferencji to Omnichannel Customer Experience. Eksperci opowiedzą, jak budować spójne doświadczenie zakupowe w dobie handlu wielokanałowego. Wśród tematów wystąpień znajdą się m.in. takie zagadnienia, jak: wprowadzenie do customer experience, kompleksowa komunikacja online, marketing sensoryczny w omnichannel, łączenie światów i procesów, dopasowywanie doznań zakupowych do oczekiwań klientów.
Retail Marketing Forum to wydarzenie skierowane do przedstawicieli sieci detalicznych, sklepów internetowych oraz centrów handlowych ze wszystkich branż lifestylowych, począwszy od mody aż po wyposażenie wnętrz i meble. Forum już na stałe wpisało się w kalendarz profesjonalnych konferencji, jako ważne wydarzenie zarówno dla właścicieli i kadry zarządzającej, jak i wszystkich osób odpowiedzialnych za sprzedaż i marketing.
Głównym zagadnieniem najbliższego forum będzie Omnichannel Customer Experience. Jak dopasować strategie sprzedaży i marketingu do zmieniających się potrzeb klientów?Jak lepiej wykorzystać potencjał współpracy między retailem i e-commerce? Jak stworzyć unikalne doświadczenie zakupowe, by klient chciał u nas robić zakupy w różnych kanałach sprzedaży? Na te wszystkie pytania odpowiedzą doświadczeni praktycy z branży marketingu, wśród nich m.in.
Organizatorem wydarzenia jest firma Promedia, od 1998 roku dostarczająca przedsiębiorstwom profesjonalnych informacji i narzędzi marketingowych przydatnych w prowadzeniu biznesu i skutecznym działaniu na rynku.
Udział w Retail Marketing Forum dla dwóch osób z firmy będącej centrum handlowym, siecią detaliczną,sklepem tradycyjnym lub internetowym jest bezpłatny.Więcej informacji o konferencji oraz formularz rejestracyjny można znaleźć TUTAJ.
MW