Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication oraz wieloletni ekspert z zakresu Corporate PR i zarządzania kryzysowego, dołączyła do jury międzynarodowego konkursu Stevie International Business Awards. W tegorocznej edycji konkursu będzie oceniała projekty w kategorii public relations.
Stevie Awards to jeden z pierwszych i najbardziej prestiżowych światowych konkursów biznesowych. Nagrody te są przyznawane firmom i ludziom biznesu z całego świata od ponad 16 lat. Tak bardzo ceniona statuetka ma być zwieńczeniem osiągnięć spółek i przedsiębiorców na arenie międzynarodowej. Wyniki tegorocznej edycji konkursu zostaną ogłoszone już 10 sierpnia br., a statuetki Stevie zostaną wręczone zwycięzcom podczas uroczystej Gali w Barcelonie 21 października 2017 roku.
Obecnie Nagrody Stevie przyznawane są w siedmiu programach: International Business Awards, Asia-Pacific Stevie Awards, German Stevie Awards, American Business Awards, Stevie Awards for Women in Business 2014, Stevie Awards for Sales & Customer Service oraz Stevie Awards for Great Employers. Każdego roku kapituła konkursu we wszystkich kategoriach otrzymuje ponad 10,000 zgłoszeń z ponad 60 krajów.
W konkursie International Business Awards Iwona Kubicz oceni prace w kategorii public relations. To już trzecia edycja w ramach programu Stevie, w której prezes Procontent Communication zasiada w Jury międzynarodowego konkursu. Do tej pory Iwona Kubicz została nagrodzona statuetką Stevie For Women In Business, a jej agencja przez ostatnie lata zdobyła kilka statuetek StevieAwards za prowadzone projekty komunikacyjne.
– To dla mnie ogromne wyróżnienie, że mogę oceniać pracę największych zespołów PR z całego świata. Jednocześnie to także wielkie wyzwanie, by cały czas podążać za trendami w rozwoju naszej branży i godnie reprezentować nasz kraj, oceniając projekty innych specjalistów PR. Branża public relations znacząco się zmienia pod wpływem nowych technologii: Big Data, Internetu rzeczy, a także coraz bardziej dostępnych i powszechnie wykorzystywanych narzędzi wideo. Dlatego, aby być dobrym sędzią w konkursie PR, ważna jest znajomość tych zagadnień oraz doświadczenie w praktycznym ich zastosowaniu. Z pewnością oceniając kampanie będę zwracała uwagę na ich innowacyjność. Drugim ważnym elementem, na który będę kładła nacisk to kreatywność pomysłów i dostarczanie angażującego contentu. Ostatnim elementem, o którym dziś coraz mniej się mówi w kontekście działań PR, a jest on chyba fundamentem wszelkich działań wizerunkowych, jest świetna i dopracowana strategia – mówi Iwona Kubicz, prezes Procontent Communication.
Tegoroczne statuetki zostaną wręczone zwycięzcom podczas gali finałowej.
Więcej informacji na temat Stevie Awards: www.stevieawards.com.
JK