W dniach 7-8 lutego w Hotelu Novotel Warszawa Centrum miało miejsce nowe wydarzenie w branży – Promo Show Professional. Event mający na celu stworzenie nowych warunków do budowania i podtrzymywania relacji na linii dostawcy-agencje.
Istotną wartość miał zamknięty charakter targów. Na prezentację nowości agencje zostały zaproszone do komfortowego Hotelu Novotel Warszawa Centrum – wszystko odbyło się w kameralnej atmosferze ze strefą chill-out.
Wydarzenie miało międzynarodowy zasięg. W targach wzięły udział czołowe agencje i firmy zamawiające gadżety oraz tekstylia reklamowe z wielu państw. Rejestracje odnotowano między innymi z: Litwy, Łotwy, Estonii, Białorusi, Finlandii, Włoch, Hiszpanii, Szwecji, Wielkiej Brytanii, Słowenii, Niemiec, Malty, Turcji, Szwajcarii, Rumunii, Bośni i Hercegowiny, Zjednoczonych Emiratów Arabskich.
Firma STAR EVENT zaprojektowała i wyprodukowała serię mebli dedykowanych dla stoisk targowych na Promo Show Professional. Lady, gablotki i regały, wpasowały się w stoiska o różnych rozmiarach. Przykłady kilku realizacji można zobaczyć poniżej:
Więcej zdjęć TUTAJ.
Nowa strona STAR EVENT TUTAJ.
MW