„The Bombay Sapphire Grand Journey”, event zrealizowany na zlecenie Bacard-Martini przez polski oddział agencji CREATIVE PRO GROUP działającej na terenie Polski, Słowacji, Czech i Węgier został wybrany najlepszym eventem 2017 r. w konkursie Eventex. Wydarzenie to zwyciężyło również w kategorii „Best Brand Engagement Event”.
Do konkursu zgłoszono 156 projektów z 35 państw a nagrody zostały przyznane w 24 kategoriach podzielonych na 5 grup:
Conferences & Meetings (kategorie: Best Association Meeting, Best Conference, Best Educational Event, Best Medical Congress, Best Scientific Congress, Best Tech Event, Best Gala);
Brand & Marketing (Best Brand Engagement Event, Best Campaign Event, Best CSR Event, Best Experiential Event, Best Interactive Outdoor Event, Best Pop-up Event, Best Product Launch, Best Promotional Event);
Live, Art & Entertainment (Best Art Event, Best Cultural Event, Best Festival, Best Live Show, Best Sporting Event);
Corporate Events (Best Corporate Event, Best Customer Engagement Event, Best Employee Engagement Event); Cause & Green (Best Cause Event).
W konkursie przyznawane są także nagrody Grand Prix: Best Event, People’s Choice Event, Best Agency.
„The Grand Journey”, czyli event uznany przez jury Eventexu za najlepszy event 2017 r. odbył się wiosną minionego roku w Warszawie.
Film z wydarzenia:
CREATIVE PRO, a.s., agencja zajmująca się kompleksową realizacją event & live marketing, została założona w 2003 roku w Republice Słowackiej. Obecnie oprócz Republiki Słowackiej współpracuje również poprzez swoje przedstawicielstwa na rynkach czeskim, węgierskim i polskim. Misją Agencji jest dostarczanie pozytywnych doświadczeń emocjonalnych poprzez organizowanie i organizowanie twórczych wydarzeń społecznych i konferencji.
JK