Logo

Marketing MIX

tołpa: ile masz czasu? #zmywamysie

Choć oczyszczanie to ponad połowa sukcesu udanej pielęgnacji, wciąż nie poświęcamy jej odpowiedniej ilości czasu. To wynik badań przeprowadzonych przez markę tołpa. A wystarczą zaledwie 3 minuty, by prawidłowo oczyścić skórę. Bo bez tego żaden krem nie wchłonie się w 100%. Rusza kampania tołpa poświęcona oczyszczaniu skóry.

tołpa proponuje 3 sposoby oczyszczania: bardzo szybko, szybko lub wolniej. Wszystko zależy od tego, jakie ma się podejście, ile ma się czasu i chęci. Bo pielęgnację można dopasować całkowicie do siebie. A dobrze dopasowana stanie się przyjemnością, a nie obowiązkiem. I polepszy wygląd skóry.

 

Jak zauważa Natalia Michniewicz, kosmetolog tołpa: – Do najczęściej popełnianych błędów należy m.in. przemywanie twarzy samą wodą, niedokładny demakijaż, stosowanie produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, często nawet bez dopasowania kosmetyków do swojego typu skóry. Te obserwacje skłoniły nas do stworzenia kampanii, w której nie pozostawiamy suchej nitki na temacie oczyszczania.

o pielęgnacji porozmawiamy z… chatbot-em

Kampanię wspiera stworzony przez tołpę chatbot dostępny zarówno na Messengerze, jak i stronie www.oczyszczanie.tolpa.pl. Dzięki niemu można dowiedzieć się więcej o swojej skórze, poznać błędy w pielęgnacji, a także odkryć nowości i bestsellery marki. Co więcej, program pomoże kreślić typ skóry, a dopasowany do jej potrzeby kosmetyk można otrzymać w prezencie.

tołpa oddaje głos blogerom

Marka zaprosiła do współpracy znanych twórców blogo- i vlogosfery: Krzysztofa Gonciarza, Kasię Tusk, Janinę Bąk (Janina Daily), Kasię Gandor, Ryfkę(Szafa Sztywniary) oraz Martę Parciak (Zmalowana). Twórcy będą opowiadać o oczyszczaniu także na swoich profilach społecznościowych.

komunikacja przez grupę na Facebooku oraz InstaStories

tołpa chce mówić o oczyszczaniu w sposób prosty i użyteczny. – Chcemy rozmawiać jak koleżanka z koleżanką, np. o codziennych rozterkach. Z tego powodu przenosimy naszą komunikację również na w takie kanały social media, jak wewnętrzna grupa na Facebooku (tołpa, małe wielkie rozmowy) i InstaStories – mówi Jowita Pietroń, PR Manager be frank!, odpowiedzialna za działania online.

konkurs: #zmywamysie

finałem całej kampanii jest akcja #zmywamysie, czyli konkurs zachęcający użytkowników do pokazania swoich sposobów na oczyszczanie. Nagrodą główną jest wyjazd do Glendoria i Camp SPA na Warmii. A dodatkowo do wygrania są m.in. oczyszczacze powietrza, diety sokowe oraz  indywidualne plany pielęgnacji i zestawy kosmetyków marki tołpa.

szczegóły na TUTAJ.

MW