Kasztelan Niepasteryzowane odświeża swój wizerunek, podkreślając lokalność i najwyższą jakość naturalnych składników. Nowa szata graficzna piwa przedstawia sielski krajobraz mazowieckiej wsi, nawiązujący do prostoty i naturalności – filarów marki.
Celem rebrandingu Kasztelana Niepasteryzowanego jest jeszcze mocniejsze podkreślenie, że piwo pochodzi z lokalnego browaru w Sierpcu i warzone jest z naturalnych składników.
– Konsumenci coraz częściej poszukują produktów stworzonych na bazie naturalnych składników. Trend lokalności, naturalności i autentyczności jest obecnie bardzo wyraźny i Kasztelan doskonale się w niego wpisuje. Nowe opakowanie Kasztelana, zaprasza do świata, w którym czas płynie wolniej. Sielski krajobraz mazowieckiej wsi na etykiecie podkreśla naturalne składniki, z których powstaje sierpeckie piwo – mówi Agnieszka Podgórska, brand manager marki Kasztelan.
Do warzenia Kasztelana wykorzystywane są jedynie naturalne składniki: woda, polski słód jęczmienny, dwurzędowy jęczmień oraz chmiel. Piwo wywodzi się z serca Polski, z Mazowsza. Jego smak narodził się w Sierpcu – w mieście i regionie, w którym tradycja browarnictwa sięga czasów średniowiecza. Warzone tu piwa trafiały na dwory książęce i cieszyły się dużą popularnością. W XIV wieku piwowarzy stanowili najliczniejszą grupę zawodową w Sierpcu. Browar Kasztelan wciąż korzysta z bogatych tradycji tych ziem, a warzone tam piwo to efekt połączenia przez wieki doskonalonego rzemiosła, uczciwej pracy ludzi oraz najwyższej jakości naturalnych składników.
Za kreację nowej etykiety odpowiada agencja Dragon Rouge. Wprowadzeniu odświeżonych opakowań Kasztelana Niepasteryzowanego towarzyszą działania w sklepach np. materiały POS.
Kasztelan Niepasteryzowane w nowych opakowaniach jest dostępny w sklepach od drugiej połowy marca.
JK