Ostatni rok upłynął agencji na wytężonej pracy, w trakcie której przechodziła ona gruntowną restrukturyzację pod przewodnictwem CEO agencji, Davida Meistera, aby dostosować oS3 do cyfrowej rzeczywistości jutra, która już dziś zmienia biznes, marki i zachowania konsumentów.
Przez ostatni rok formowany był multidyscyplinarny zespół utalentowanych osób, które świetnie rozumieją biznes klientów. Są w nim zarówno uznani i młodzi kreatywni, jak i technologiczni pasjonaci. Brak granic między światem offline i online wymaga od agencji kompleksowego myślenia o marce na każdym etapie: od obecności marki w mediach, przez kontakt w miejscu sprzedaży, po finalną decyzję przy półce. Agencja oS3 posiada kompetencje aby temu sprostać.
– Wracamy do klasycznej szkoły, która myśli i działa z perspektywy człowieka, marki i idei, a potem narzędzi i formatów. Takie podejście adaptujemy do czasów, w których żyjemy, czyli do digitalowej rzeczywistości. Fundamentalna jest dla nas również szeroko rozumiana technologia, która wykraczając często poza typowe punkty styku pozwala ludziom na zupełnie nowe doświadczenie marki – mówi David Meister, CEO agencji oS3.
Agencja oS3 wraca więc do korzeni budowania marek, opartych na takich wartościach jak insight, USP i Big Idea, które wciąż są najważniejsze i powinny wpisywać się w erę digtalu.
Zgodnie z hasłem – Digital Relations Agency, nowe oS3 kładzie nacisk na Digital Relations, które agencja definiuje jako wielowymiarowe relacje między marką, a konsumentem w dobie zdigitalizowanego świata, w którym żyjemy. Zdaniem agencji marka musi podążać za odbiorcą wpisując się w jego świat i wnosząc realną wartość. To także relacja pomiędzy agencją a klientem, pozwalająca na głębsze zrozumienie wyzwań stojących przed marką.
– Nowa identyfikacja odzwierciedla nasz sposób myślenia, charakter oraz wartości, jakie nadajemy agencji oS3. W sam znak wpisane są relacje, które dla nas są bardzo ważne i definiują podejście naszego zespołu do Klientów agencji, a także do procesu projektowania rozwiązań oraz komunikacji. Stąd serce, które umieściliśmy w logo używając zapisu tekstowego emotikonu. W ten sposób nadaliśmy wartości trójce, która od teraz wraz ze znakiem < wnosi nowe znaczenie, oddając najpełniej ideę digital relations. Pracując nad identyfikacją zależało nam na wypracowaniu formy, która da przestrzeń do stworzenia całego języka wizualnego wraz z autorskim fontem, który powstał na potrzeby oS3 – mówi Michał Kobierzewski, Executive Creative Director w agencji oS3.
Wraz ze zmianami w agencji oS3 pojawili się również nowi klienci wśród których znaleźli się m.in. Philips Lighting Poland Sp. z o.o, Polregio (Przewozy Regionalne Sp. z o.o.), Ronson Development Group, BBI Development S.A., producent lodów Kilargo Sp. z o.o. czy marka Marilyn (bielizna dla kobiet). Ponadto klientami agencji są m.in.: CCC, Opel Polska, Mokate, Volvo Cars, Unilever Polska, Allianz czy Hasbro.
Na zdjęciu od lewej: David Meister, Michał Kobierzewski, Monika Sokołowska, Maciej Hilt i Bartosz Gąsiorowski.
Na czele agencji oS3 stoi David Meister, Prezes OS3 Group, CEO oS3, Monika Sokołowska, Client Service Director, Michał Kobierzewski, Executive Creative Director, Maciej Hilt, Business Development Director oraz Bartosz Gąsiorowski, Strategy Director.
David Meister jest odpowiedzialny za kształtowanie wizjispółki i grupy OS3, wyznaczanie celów biznesowych oraz strategie całej grupy w nadchodzących latach.
Monika Sokołowska, kształtuje relacje z kluczowymi Klientami. Aktywnie działa na rzecz wzrostu biznesu. Rozwija wiedzę i odpowiada za profesjonalizm pracy zespołu Client Service. Dba o jakość obsługi i partnerskiego wsparcia dla obecnych klientów.
Michał Kobierzewski, kształtuje i rozwija działy: kreacji, innowacji i social mediów, będąc jednocześnie partnerem kreatywnym dla klientów agencji. Wnosi wiedzę i doświadczenie, ale też świeżość interdyscyplinarnego podejścia do komunikacji, której dzisiaj tak bardzo potrzeba na rynku.
Maciej Hilt, planuje rozwój spółki, rekomenduje i usprawnia procesy. Analizuje potencjał biznesowy partnerów. Rozpoznaje i odpowiada na potrzeby klientów – zarówno tych obecnych jak także tych na etapie pozyskiwania.
Bartosz Gąsiorowski, odpowiedzialny za strategiczną obsługę kluczowych klientów agencji. Nadzoruje strategię komunikacji marki przez cały proces kreatywny. Dba o rozwój kompetencji w zespole, analizując rynek, insighty, trendy i współpracując z agencjami badawczymi.
Agencja oS3 działa na polskim rynku od 1996 roku i zatrudnia 45 osób w Warszawie i Rybniku.
JK