W wiosennej, czwartej już edycji akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY wzięło udział ponad 132 000 turystów, którzy skorzystali z ofert 661 partnerów. Akcja odbyła się w weekend 9 – 11 marca. Kolejny weekend obniżonych cen już w październiku.
– Akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to w Polsce nowa, turystyczna tradycja. Zainteresowanie zarówno wśród przedsiębiorców jak i turystów rośnie z edycji na edycję. Ostatnia okazała się rekordowa, z czego niezwykle się cieszymy. Coraz bardziej doceniamy turystyczne walory Polski i to właśnie Polskę wybieramy na miejsce odpoczynku. Chcemy, aby Polacy korzystali z oferty turystycznej nie tylko w czasie wakacji czy ferii, stąd właśnie weekend za pół ceny organizujemy poza tradycyjnym sezonem turystycznym. Zainteresowanie akcją utwierdza nas w przekonaniu, że to projekt, który warto kontynuować – mówi minister sportu i turystyki, Witold Bańka.
POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY to wspólna akcja Ministerstwa Sportu i Turystyki oraz Polskiej Organizacji Turystycznej, organizowana dwa razy do roku – wiosną i jesienią. Kolejna, czwarta edycja ponownie okazała się rekordowa i przyciągnęła uwagę 661 podmiotów, które zaoferowały swoje produkty oraz usługi w obniżonych o 50% cenach. Skorzystało z nich 132 000 turystów. Zarówno liczba partnerów, jak i turystów biorących udział w akcji wzrosła o niemal 20%.
Sukces przedsięwzięcia widoczny jest również w deklaracjach partnerów i przedsiębiorców oferujących swoje usługi podczas akcji. Z przeprowadzonego przez Polską Organizację Turystyczną badania wynika, że aż 9 na 10 biorących udział w badaniu usługodawców potwierdza chęć wzięcia udziału w kolejnych edycjach akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY, a zdecydowana większość (8 na 10) chce polecić udział w akcji innym podmiotom.
– Organizowana wspólnie z MSiT akcja POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY tworzy pozytywne skutki zarówno dla turystów, którzy mogą skorzystać z atrakcji turystycznych w obniżonej o 50 proc. cenie, jak i dla branży, która może liczyć nie tylko na wpływy finansowe, ale także na możliwość dodatkowej promocji. Występując wspólnie przedsiębiorcy mogą zyskać wyraźnie więcej, aniżeli indywidualnie rywalizując o klientów. Dlatego zachęcam kolejnych usługodawców do włączenia się do jesiennej edycji, która odbędzie się od 5 do 7 października 2018 r. Wszystkim zaś 661 partnerom, którzy wzięli udział w czwartej edycji akcji serdecznie dziękuję – podkreśla prezes POT, Robert Andrzejczyk.
Aż 96% ankietowanych partnerów widzi korzyści płynące z akcji. Za najważniejsze uznano: promocję swojej działalności (81%), dotarcie do nowych klientów (79%) oraz wzrost liczby gości (46%). Usługodawcy chwalą również współpracę z Polską Organizacją Turystyczną – zadowolenie z kooperacji wyraziło 96% biorących udział w badaniu przedsiębiorców.
Następna edycja akcji POLSKA ZOBACZ WIĘCEJ – WEEKEND ZA PÓŁ CENY już jesienią, w weekend od 5 do 7 października.
Więcej informacji: www.polskazobaczwiecej.pl.