Logo

Marketing MIX

ViDiS: rozszerza ofertę o monitory informacyjne LG

ViDiS SA ogólnopolski dystrybutor sprzętu prezentacyjnego oraz biurowego, lider w sektorze rozwiązań dla edukacji – umacnia swoją pozycję w obszarze digital signage. Skupi się głównie na wyświetlaczach LG z zakresu Commercial TV, OLED Signage oraz Digital Signage. Produkty dostępne będą już w maju br. ViDiS SA jako dystrybutor z wartością dodaną oferuje nie tylko szkolenia i pełne wsparcie sprzedażowe, ale także posprzedażowe we wszystkich realizacjach z tego obszaru.

– Zdobyliśmy pozycję lidera na rynku rozwiązań dla edukacji. Jest to dla nas bardzo ważna część działalności i z całą pewnością zadbamy o to, żeby tę pozycję utrzymać. Nie jest to jednak jedyna działalność ViDiS. Równie ważna jest dla nas współpraca z klientami biznesowymi. Wierzę, że oferta LG podniesie naszą atrakcyjność w tym sektorze. Rynek jest coraz bardziej wymagający, a dotarcie do klienta na każdym etapie coraz cenniejsze. Telewizja komercyjna w takich obiektach jak hotele to szansa na łatwe i szybkie docieranie ze spersonalizowanymi treściami do gości. Profesjonalne monitory dają ogromne możliwości do realizowania przekazu, zaś wymagający klienci z pewnością nie zawiodą się na monitorach OLED dostępnych w najrozmaitszych, przyciągających uwagę konfiguracjach. Wraz z dostępnością tych urządzeń dajemy naszym partnerom pełne wsparcie na każdym etapie realizacji – informuje Marcin Stefanow, dyrektor ds. marketingu ViDiS SA.

 

Wśród ciekawostek w ofercie na pewno warto wymienić unikalne rozwiązania typu In-glass wallpaper czyli doskonały obraz technologii OLED zatopiony w eleganckim szkle o grubości zaledwie 13 mm. Dodatkowo wyświetlacze Dual-view z możliwością tworzenia pofalowanych powierzchni składających się z 2 do 4 modułów 65”, czy też zyskujące na popularności monitory typu Ultra Stretch 88” oraz 86” o rozdzielczościach odpowiednio 3840×1080 i 3840×600 pixeli.

www.vidis.pl

JK