Logo

Marketing MIX

50 wyjazdów na mecz Polska-Japonia dla posiadaczy kart Visa w loterii sieci Carrefour

Carrefour we współpracy z Visa, partnerem FIFA oraz oficjalnym sponsorem Mistrzostw Świata FIFA Rosja 2018, zorganizowała loterię związaną ze zbliżającym się mundialem. Płacąc kartą Visa za zakupy w sklepach sieci, można wygrać wyjazd na mecz Polska-Japonia. To ostatni mecz grupowy Polaków, który może zdecydować o awansie do kolejnej fazy turnieju. Loterię wspiera kampania reklamowa wykorzystująca ekspozycję materiałów POS w sklepach Carrefour czy działania marketingowe w radiu oraz kanałach cyfrowych.

Loteria rozpoczęła się 7 maja i potrwa prawie trzy tygodnie – do 25 maja. Mogą wziąć w niej udział wszyscy klienci hipermarketów i supermarketów Carrefour oraz sklepu online Carrefour.pl. Po dokonaniu zakupów za minimum 50 zł (supermarkety) lub 100 zł (hipermarkety oraz sklep online) i opłaceniu ich kartą Visa, należy odebrać kod promocyjny i zarejestrować go na stronie www.loteria.carrefour.pl. Do wygrania jest łącznie 50 dwuosobowych wyjazdów na mecz Polska-Japonia. W skład pakietu wchodzą bilety na mecz i na loty czarterowe do i z Wołgogradu, gdzie rozegrane zostanie spotkanie.

– Od lat mamy zaszczyt być partnerem FIFA i przy każdym mundialu staramy się przeprowadzać wyjątkowe akcje marketingowe. Przy okazji Mistrzostw Świata FIFA 2018 umożliwiamy użytkownikom kart Visa wylosowanie wyjazdów na mecze grupowe reprezentacji Polski. Cieszymy się ze współpracy z siecią Carrefour – wspólna promocja z pewnością wzbudzi zainteresowanie klientów sieci i zachęci ich do dokonania płatności za zakupy z Visa, kartą lub zbliżeniowo smartfonem – komentuje Jakub Kiwior, dyrektor generalny na Polskę i Węgry, Visa.

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że dzięki współpracy z Visa możemy zaoferować naszym klientom możliwość obejrzenia na żywo meczu polskiej reprezentacji podczas Mistrzostw Świata FIFA 2018. Nasi klienci wysoko cenią komfort związany z płatnościami bezgotówkowymi i wierzymy, że ta metoda będzie dalej zyskiwała na popularności  – dodaje Marcin Olech, Dyrektor Działu Marketingu, Nowych Technologii i IT w Carrefour Polska.

Loterii towarzyszą działania marketingowe obejmujące ekspozycję materiałów reklamowych w punktach sprzedaży sieci Carrefour, emisję spotów w ogólnopolskich stacjach radiowych oraz działania w kanałach cyfrowych. Materiały reklamowe związane z promocją zostały także udostępnione bankom-wydawcom kart Visa.

Więcej informacji nt. loterii oraz jej regulamin dostępne są na stronie www.loteria.carrefour.pl.

JK