Logo

Marketing MIX

Opus B i Decathlon podejmują wyzwanie

Opus B rozpoczął współpracę reklamową z Decathlon. Pierwsza kampania promuje rower szosowy B’Twin 900CF.

Pomysł na działania reklamowe oparty został na idei współzawodnictwa. Mechanizm jest prosty: na stronie Decathlon Carbon Challenge stworzono wyzwanie dla miłośników tras rowerowych. Przez dwa tygodnie uczestnicy będą odpowiadać na pytania i zgłaszać się do rywalizacji. Ranking z nazwiskami osób, które wezmą udział w wyzwaniu, można obserwować na stronie konkursowej. Jako pierwszy podejmie je utalentowany młody kolarz – Damian Fornalski, który został ambasadorem Decathlon.

Przez dwa dni ambasador będzie testować rower. Jeżdżąc różnymi trasami, nakręci krótkie filmiki i opowie o cechach produktu. Następnie Damian Fornalski rzuci wyzwanie klientom Decathlon – osoba, która w dwa dni przejedzie najwięcej kilometrów, wygra rower B’Twin 900CF.

– Zaplanowane przez nas działania są bardzo angażujące i zapewne zwrócą uwagę prawdziwych pasjonatów. Pokażą Decathlon, jako partnera w zakresie sportów szosowych zarówno dla amatorów jak i profesjonalistów. Atutem jest to, że pozwoliliśmy odbiorcom przetestować jazdę na rowerze. Po drugie, nadaliśmy naszej aktywacji charakter współzawodnictwa, a to przyciąga – mówi Bartek Gostowski, Strategy Director w Opus B.

W ramach działań digital przygotowano landing page, kampanię display oraz serię video w social media z ambasadorem Damianem Fornalskim.

Działania wystartowały 15 maja i potrwają do 8 lipca. 

JK