Logo

Marketing MIX

Polskie jurorki w konkursie Cannes Lions 2018

Dwie przedstawicielki polskiej branży komunikacji marketingowej oraz Public Relations zasiądą w jury tegorocznego konkursu Cannes Lions.

Agnieszka Klimczak, Creative Director, JWT będzie oceniała prace w kategorii Brand Experience & Activation.

Agnieszka Klimczak  zaczęła pracę w reklamie w mrocznych czasach, kiedy nikt nie myślał jeszcze o parytetach, a reklamy naprawdę drukowano w gazetach. Jeden z jej pierwszych printów wygrał polską edycję Young Creatives i stał się biletem do Cannes. Ma na koncie ponad 20 „KTR-ów”, w tym Grand Prix KTR w 2016 za projekt „Remember”. W 2015 zdobyła pierwszego lwa w Cannes dla agencji FCB Warsaw, w 2017 stworzony dla AXA projekt SmartBell znalazł się pośród 35 najbardziej innowacyjnych projektów na świecie i był nominowany do Cannes Innovation Lions, zdobywając ostatecznie w Cannes 2 lwy, a także 2 Grand Prix na Festiwalu Golden Drum.

Agnieszka Bacińska, CEO Walk PR oceni projekty w kategorii PR.

Agnieszka Bacińska z branżą public relations związana jest od 15 lat, pracując jako strategiczny doradca w zakresie budowania wizerunku marek, firm i zarządów organizacji. Jej 10-letnie doświadczenie w grupie marketingowej Walk obejmuje zwłaszcza prowadzenie kompleksowych projektów komunikacyjnych, docenianych za kreatywność oraz skuteczność. Specjalizuje się w projektach integrujących różne obszary komunikacji marketingowej wychodzące poza tradycyjnie rozumiane działania public relations. Przewodnicząca Cannes Lions Young Creatives 2018 w kategorii PR.

Tegoroczna edycja Międzynarodowego Festiwalu Kreatywności Cannes Lions odbędzie się w dniach 18-22 czerwca 2018 r. w Palais des Festivals, Cannes, we Francji. 

Festiwal Cannes Lions to najbardziej prestiżowy konkurs w branży marketingowej, uznawany globalnie jako  prawdziwe święto kreatywności i miejsce spotkań reklamodawców oraz ekspertów komunikacji marketingowej.  Rozdawane w konkursie statuetki Lwa są potwierdzeniem najwyższej klasy kreatywności i profesjonalizmu w komunikacji marketingowej, a jurorzy konkursu wybierani są spośród ekspertów, posiadających potwierdzone kwalifikacje i doświadczenie. Rygor procesu i kryteria wybierania zwycięskich prac nie ma sobie równych w branży.  Do konkursu zgłaszane jest ponad 40 000 prac z całego świata.

Więcej o konkursie i festiwalu na: www.canneslions.com

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR jest oficjalnym przedstawicielem Cannes Lions w Polsce.

JK