Firma Storytel Sp. z o.o. powierzyła agencji oS3 działania promujące ekskluzywną premierę książki Katarzyny Nosowskiej w postaci audiobooka pod tytułem „A ja żem jej powiedziała, Kaśka”.
Od 16. maja, a więc na tydzień przed premierą papierowej wersji książki Katarzyny Nosowskiej, jej audiobookowa wersja jest dostępna wyłącznie na Storytel Polska (www.storytel.pl/nosowska), który z tej okazji przygotował dla swoich użytkowników niespodziankę związaną z tym wydarzeniem. Każdy, kto zarejestruje się na Storytel poprzez stronę dedykowaną premierze książki uzyska darmowy dostęp do platformy nawet przez 30 dni, z możliwością odsłuchania pełnej wersji książki Katarzyny Nosowskiej.
– Dostępna u nas wersja książki Katarzyny Nosowskiej w postaci audiobooka to prawdziwa petarda dla fanów piosenkarki To pierwsza książka artystki, w dodatku czytana przez nią osobiście, a dzięki specjalnej ofercie Storytel przez pierwsze 30 dni od założenia konta można jej słuchać za darmo. „A ja żem jej powiedziała” to zbiór tekstów zaczerpniętych z instagramowego cyklu wokalistki. Nosowska z dystansem do samej siebie szczerze, dojrzale i w oryginalny sposób opowiada o otaczającej ją rzeczywistości. A przy tym bawi do łez – mówi Jakub Barzak, Marketing Manager w firmie Storytel.
W ramach współpracy agencja oS3 przygotowała kampanię digitalową promującą ekskluzywną premierę w Storytel pod hasłem „Nosowska czyta Nosowską”.
oS3 rozpoczęła współpracę z firmą Storytel w ramach działań new businessowych agencji. Firma Storytel Sp. z o.o. oferuje streaming audiobooków za pomocą telefonów, tabletów i komputerów w cyfrowej usłudze abonamentowej.
JK