Logo

Marketing MIX

M!Karta Multikina teraz dostępna w całej Polsce

Pilotażowa kampania Multikina „Stać Cię na emocje” realizowana przez agencję 4Frame, która w listopadzie 2017 roku wprowadzała specjalną M!Kartę dla uczniów i studentów, doczekała się ogólnopolskiej odsłony. Od 14 maja M!Karta jest dostępna w całej Polsce.

Nowy produkt dedykowany Millenialsom pierwotnie wprowadzony był tylko w Warszawie. M!Karta szybko zdobyła popularność wśród uczniów oraz studentów, dlatego Multikino postanowiło rozszerzyć ofertę na całą Polskę. Dzięki niej bilety od poniedziałku do czwartku na seanse 2D z bieżącego repertuaru ogólnopolskiej sieci kin kosztują jedyne 14,90 zł za sztukę.

Millenialsi to wymagająca grupa, która ma jasno sprecyzowane oczekiwania. Postanowiliśmy przygotować dla nich ofertę, idealnie skrojoną pod ich potrzeby. I tak oto powstała M!Karta  – mówi Igor Przespolewski, Marketing Manager Multikino S.A. – Zanim zdecydowaliśmy się wprowadzić M!Kartę w całej Polsce, przez kilka miesięcy testowaliśmy ją na warszawskich uczniach i studentach. Oferta okazała się strzałem w dziesiątkę.

M!Karcie patronuje BLIK. Osoby, które zdecydowały się nabyć bilet online, płacąc BLIKIEM, za bilet do Multikina zapłacą 14,90 zł zarówno w tygodniu, jak i przez cały weekend!

Za koncept kreatywny i komunikację M!karty odpowiada 4Frame. Ogólnopolska kampania „Stać Cię na emocje” jest realizowana poprzez spoty radiowe, spot kinowy, działania
w digitalu, materiały POS oraz nośniki własne Multikina.

MW