Logo

Marketing MIX

Przepis w najlepszym wydaniu

Już od roku NESCAFÉ® Dolce Gusto® i agencja Hand Made na blogu dzielą się kawowymi inspiracjami i ciekawostkami. Miłośnicy budzącego do życia napoju znajdą tam kawowe fakty, informacje o ciekawych miejscach, podróżach, książkach oraz przepisy na słodkości.

18 maja wystartował cykl trzech konkursów, w których czytelnicy zostali zaproszeni do współtworzenia kawowego świata. Aby wziąć w nich udział, wystarczy przesłać przepis inspirowany kawą. Pierwszy z konkursów jest związany ze zbliżającym się Dniem Matki. Każda mama ma swoje sekretne przepisy na słodkości idealnie pasujące do kawy. Wszyscy, którzy podzielą się recepturą na ciasto, którego nauczyli się od mamy, mają szansę na wygranie fantastycznych, kawowych nagród. 

To nie wszystko! W każdym konkursie wyłonionych zostanie 10 zwycięzców, których przepisy staną się częścią książki stworzonej wspólnie z miłośnikami delikatnego latte i mocnego espresso. Łącznie w publikacji znajdzie się 30 pięknie sfotografowanych ciast wykonanych według przepisów czytelników, ulubione dania z bloga oraz kawowe ciekawostki. Pierwszy z konkursów potrwa do 31 maja 2018 r., a z jego szczegółami można zapoznać się TUTAJ.

Za koncepcję i realizację konkursu oraz opracowanie książki odpowiada agencja Hand Made.

Właścicielem marki NESCAFÉ® Dolce Gusto® jest Nestlé wiodąca firma w obszarze żywienia, zdrowia i dobrego samopoczucia z portfolio ponad 1500 produktów. Nestlé działa na polskim rynku od ponad 20 lat.

MW