Logo

Trade marketing

Projekt butelki Finlandia® Vodka nagrodzony w konkursie PACKAGING DESIGN AWARD 2018

Od czerwca Finlandia® Vodka dostępna jest w nowej butelce. Projekt, który kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, został entuzjastycznie przyjęty przez środowisko ekspertów. Nowa butelka Finlandia®Vodka otrzymała srebrny medal w prestiżowym konkursie San Francisco World Spirits Competition.

Nowy projekt butelki Finlandia® Vodka, stworzony przez londyńskie studio Cartils Branding & Packaging Design, to kolejna odsłona opakowania doskonałej wódki, która swoją najwyższą jakość oraz idealnie zbalansowany smak zawdzięcza naturalnym składnikom, z których jest tworzona. Ale wartością, która obok smaku i jakości, niezmiennie wyróżnia Finlandia® Vodka jest wyjątkowy design butelek. Na przestrzeni pięćdziesięciu lat obecności marki na rynku, zasadą stało się, że każdy kolejny projekt zachwycał unikalnym wzornictwem, które ilustrowało wartości marki w nowoczesny, często prekursorski sposób. Podobnie jest w przypadku najnowszej butelki.

Nowa butelka kontynuuje tradycję opakowań inspirowanych motywem topniejącego lodu, równocześnie nawiązując do trendów obecnie obowiązujących we wzornictwie użytkowym. Oprócz delikatnych żłobień, symbolizujących topniejący lód, na butelce pojawiły się nowe detale, które tworzą jej wyjątkowy charakter. To przede wszystkim granatowy kolor, który teraz zyskała nakrętka, banderola na szyjce oraz etykieta. Ale to również tłoczone renifery na froncie oraz miedziane słońce na etykiecie, które symbolizuje najważniejszy dla smaku i jakości Finlandia® Vodka czas – Midnight Sun (Słońce Północy). To wówczas, nieprzerwanie przez ponad siedemdziesiąt dni, dojrzewa najlepszy fiński jęczmień, który wraz z krystalicznie czystą wodą, czerpaną z polodowcowego źródła, stanowią esencję Finlandia® Vodka. Wszystkie elementy nowej butelki tworzą harmonijną całość, która znalazła uznanie w oczach jury San Francisco World Spirits Competition.

Finlandia® Vodka została nagrodzona srebrnym medalem w kategorii Projekt Opakowania.

Francisco World Spirits Competition jest jednym z najbardziej uznanych, międzynarodowych konkursów branży alkoholowej. Od prawie dwudziestu lat międzynarodowe jury, w skład którego wchodzą wybitni eksperci oraz pasjonaci, ocenia setki produktów z całego świata, wskazując te, które wyróżnią się jakością, smakiem oraz oryginalnym opakowaniem.

JK