Bałtowski Kompleks Turystyczny wystartował z nową kampanią reklamową przygotowaną przez krakowską agencję reklamową Dziadek do orzechów.
Bałtowski Kompleks Turystyczny to jeden z największych obiektów rozrywkowych w Polsce. W ofercie skierowanej do najmłodszych znajdziemy m.in. Park Dinozaurów, Park Rozrywki, Zwierzyniec, Ośrodek Jeździecki, Polskę w Miniaturze, Wioskę Czarownic, Prehistoryczne Oceanarium oraz wiele innych, niesamowitych miejsc.
Różnorodność obiektów składających się na Bałtowski Kompleks Turystyczny wiąże się z nieskończoną ilością atrakcji, które czekają na odwiedzających. Celem kampanii było zbudowanie świadomości istnienia Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, który oferuje bardzo szerokie spektrum rozrywki.
W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot. Bałtów przedstawiony w spocie to miejsce, w którym spełniają się marzenia. Marzenia o zobaczeniu prehistorycznych dinozaurów, prawdziwych czarownic czy zwierząt z dalekich krain. To marzenia, które są przeznaczone nie tylko dla najmłodszych. Oprócz samego Bałtowa w filmie możemy dostrzec ujęcia z Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu „Krzemionki” znajdującego się w miejscowości Sudół.
Koncepcja spotu opiera się na kluczowym założeniu strategii, która ukazuje Bałtowski Kompleks Turystyczny jako miejsce pełne przygód. W filmie występuje czteroosobowa rodzina, która spędza w Bałtowie wyjątkowe chwile.
Obrazom towarzyszy nastrojowa muzyka, która buduje wizję miejsca pełnego magii.
W spocie zwiedzamy park z perspektywy dziecka i to właśnie jego głos jest narracją całej historii.
‚,Zastanawiasz się, co niegdyś na ziemi rządziło?
I czy naprawdę takie wielkie było?
Marzysz, by ruszyć w nieznane
Latać!
Bawić!
Biegać!
Skakać!
Rzeczy widzieć chcesz niezapomniane?
Poszukaj tego, co zaczarowane!
Wyszukaj Bałtów – miejsce pełne przygód”.
Magiczne momenty, pełne dziecięcej, beztroskiej radości, spot:
Kampania została dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.
Credits: Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala, Account manager: Katarzyna Krupnicka, Copywriter: Katarzyna Szybowska, Dom produkcyjny: Film Produkcja, Reżyseria: Paweł Labe, Producent: Samira Baddour