Logo

Event MIX

Wakacyjna kampania Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego

Bałtowski Kompleks Turystyczny wystartował z nową kampanią reklamową przygotowaną przez krakowską agencję reklamową Dziadek do orzechów.

Bałtowski Kompleks Turystyczny to jeden z największych obiektów rozrywkowych w Polsce. W ofercie skierowanej do najmłodszych znajdziemy m.in. Park Dinozaurów, Park Rozrywki, Zwierzyniec, Ośrodek Jeździecki, Polskę w Miniaturze, Wioskę Czarownic, Prehistoryczne Oceanarium oraz wiele innych, niesamowitych miejsc.

Różnorodność obiektów składających się na Bałtowski Kompleks Turystyczny wiąże się z  nieskończoną ilością atrakcji, które czekają na odwiedzających. Celem kampanii było zbudowanie świadomości istnienia Bałtowskiego Kompleksu Turystycznego, który oferuje bardzo szerokie spektrum rozrywki.

W ramach kampanii powstał 30-sekundowy spot. Bałtów przedstawiony w spocie to miejsce, w którym spełniają się marzenia. Marzenia o zobaczeniu prehistorycznych dinozaurów, prawdziwych czarownic czy zwierząt z dalekich krain. To marzenia, które są przeznaczone nie tylko dla najmłodszych. Oprócz samego Bałtowa w filmie możemy dostrzec ujęcia z Muzeum Archeologicznego i Rezerwatu „Krzemionki” znajdującego się w miejscowości Sudół.

Koncepcja spotu opiera się na kluczowym założeniu strategii, która ukazuje Bałtowski Kompleks Turystyczny jako miejsce pełne przygód. W filmie występuje czteroosobowa rodzina, która spędza w Bałtowie wyjątkowe chwile.

Obrazom towarzyszy nastrojowa muzyka, która buduje wizję miejsca pełnego magii.

W spocie zwiedzamy park z perspektywy dziecka i to właśnie jego głos jest narracją całej historii.

‚,Zastanawiasz się, co niegdyś na ziemi rządziło?

I czy naprawdę takie wielkie było?
Marzysz, by ruszyć w nieznane
Latać!
Bawić!
Biegać!
Skakać!
Rzeczy widzieć chcesz niezapomniane?
Poszukaj tego, co zaczarowane!
Wyszukaj Bałtów – miejsce pełne przygód”.

Magiczne momenty, pełne dziecięcej, beztroskiej radości, spot:

Kampania została dofinansowana ze środków Europejskiego Funduszu Rolnego w ramach Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020.

Credits: Dyrektor kreatywny: Tomasz Gębala,  Account manager: Katarzyna Krupnicka, Copywriter: Katarzyna Szybowska, Dom produkcyjny: Film Produkcja,  Reżyseria: Paweł Labe, Producent: Samira Baddour