Logo

Trade marketing

Danonki w saszetce zapowiadają nadchodzący rok szkolny

Marka Danonki odświeża opakowania jogurtów, które sprawdzą się jako część małego posiłku dziecka poza domem. W sierpniu na sklepowych półkach pojawią się saszetki z bohaterem marki nawiązujące do szkolnych aktywności. Akcja będzie wspierana kampanią reklamową pod hasłem „Idealne do plecaka”.

Skompletowanie szkolnej wyprawki to nie jedyne wyzwanie, z którym mierzą się rodzice przed początkiem września – ważny jest też wybór produktów na drugie śniadanie. Marka Danonki proponuje jogurt w wygodnej saszetce, który może być częścią małego posiłku dziecka podczas szkolnej przerwy.

Danonki w saszetce to propozycja, która sprawdzi się zarówno w szkole, na placu zabaw, jak i w podróży. Zawierają wapń i witaminę D*, a dzięki funkcjonalnemu opakowaniu i możliwości przechowywania jogurtu poza lodówką do 6 godzin nie tracą swoich właściwości odżywczych i smakowych. Wsparciem dla produktu jest ogólnopolska kampania TV i digital pod hasłem „Idealne do plecaka”. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.

* Ważna jest zróżnicowana i dobrze zbilansowana dieta oraz zdrowy tryb życia. 

MW