Po raz pierwszy w historii wystawiennictwa uczestnicy FestiwalMarketingu.pl będą mogli wykreować wirtualne stoisko. W strefie relaksu Extend Vision zaprosi zwiedzających na stoisko Targi VR, gdzie zmierzą się z nietypowym wyzwaniem budowy i przygotowania stoiska targowego – w rzeczywistości wirtualnej!
Projekt wirtualnych targów powstał w odpowiedzi na wzrastające zainteresowanie i zapotrzebowanie wystawców na najnowocześniejsze rozwiązania technologiczne. Premiera przedsięwzięcia będzie miała miejsce podczas tegorocznej edycji targów reklamy w dniach 12-13 września w EXPO XXI Warszawa.
Zadaniem uczestników będzie zbudowanie własnego stoiska targowego – jak to zrobić? Przekonacie się sami. Projekt pokazuje, że w dzisiejszym czasie metry kwadratowe wcale nie muszą ograniczać wystawcy – wirtualna rzeczywistość daje nowe możliwości zaprezentowania na stoisku wszystkiego, co chcemy. Nie tylko produktów, ale też siedziby firmy czy przebieg procesu produkcyjnego.
Technologię wirtualnej rzeczywistości firma Extend Vision zaprezentuje również na swoim stoisku, gdzie można będzie wziąć udział w projekcie Stoisko 4.0 – rozwiązanie otrzymało Złoty Medal w konkursie targowym.
Projekt stanowi rozszerzenie tradycyjnego stoiska targowego. Wykorzystanie technologii VR i obrazu 360º umożliwia zaprezentowanie produktów lub usług firmy, które fizycznie nie mogłyby zostać umieszczone na stoisku. Wysokie możliwości interakcji użytkownika poprzez wirtualną rzeczywistość pozwalają dokładnie obejrzeć produkt lub prześledzić procesy produkcji czy montażu. Nieograniczona powierzchnia obrazu pozwala zaprosić zwiedzającego do otoczenia firmy, showroomu czy na halę produkcyjną. Opcjonalna interakcja w formie grywalizacji dodaje stoisku atrakcyjności i kojarzy odczuwane pozytywne emocje z marką.
W prezentowanym projekcie użytkownik poruszając się po stoisku i wchodząc w interakcje z przedmiotami może zapoznać się z ofertą systemów wystawienniczych i stoisk, a następnie „odwiedzić je” dzięki technologii 360º. Elementem grywalizującym jest zadanie uruchomienie stoiska na rozpoczęcie targów, jak włączenie multimediów czy ułożenie ulotek. Pojawia się tu również aspekt edukacyjny – uwaga Uczestnika zwrócona zostaje na podstawowe kwestie, o których powinien pamiętać jako wystawca.
Jeśli chcecie zobaczyć jak można połączyć wirtualne stoisko z tym bardziej materialnym, zapraszamy na stoisko Extend Vision G14 w Strefie EVENT MIX targów reklamy.
Trwa bezpłatna rejestracja dla odwiedzających imprezę: ZOBACZ TUTAJ.
W ramach targów zostanie zorganizowana III edycja konferencji EVENT MIX – wydarzenie z udziałem praktyków i ekspertów eventowych odbędzie się 12 września br.
Tematem wiodącym konferencji jest „Rewolucja w eventach”.