Projekt „Alejka Ciekawostek” zrealizowany przez Valkea dla Centrum Handlowego Atrium Promenada w Warszawie otrzymał złotą nagrodę w międzynarodowym konkursie ICSC Solal Marketing Awards 2018. Realizacja została wyróżniona spośród ponad 200 zgłoszonych projektów z całego świata. Uroczysta Gala odbyła się 27 września 2018 r. w Amsterdamie.
ISCS Solal Marketing Awards to jedne z najważniejszych i najbardziej prestiżowych nagród marketingowych w branży retail. Konkurs organizowany jest przez Międzynarodową Radę Centrów Handlowych ICSC i ma na celu wyłonienie najlepszych i najbardziej efektywnych kampanii marketingowych realizowanych przez centra handlowe w Europie i Afryce Południowej. W tym roku konkurs zgromadził 216 zgłoszeń z 22 różnych krajów, które rywalizowały w 8 kategoriach.
Projekt „Alejka Ciekawostek” zwyciężył w kategorii Customer Services, pokonując osiem wyróżnionych zgłoszeń.
W ramach koncepcji stworzyliśmy projekt wysłonięć, który wpisuje się w najnowszy trend na rynku centrów handlowych – retailtainment. W głównym pasażu centrum handlowego, w którym odbywa się renowacja wnętrz, przygotowaliśmy interaktywną instalację tworzącą oryginalny „salon doświadczeń”.
Nietypowa przestrzeń łączy zakupy ze sztuką, edukacją i zabawą.
JK