Logo

Trade marketing

Selectivv przeprowadził badanie uczestników Gali Retail Awards 2018  

W dniu 11 października odbyła się gala konkursu Retail Awards 2018, którego organizatorem jest Polska Rada Centrów Handlowych. To ekspercki i niezależny plebiscyt organizowany dla branży retail. Celem konkursu jest nagradzanie oraz promowanie dokonań, najlepszych praktyk i innowacyjnych działań sieci handlowych, a także deweloperów, inwestorów i zarządców centrów.  W czasie tegorocznej edycji konkursu firma Selectivv, specjalizująca się w marketingu mobilnym, wręczała nagrodę dla laureata w kategorii „Kampania prosprzedażowa roku”, którą zdobyła Galeria Katowicka. 

Selectivv to firma, która posiada największy w Europie Środkowo-Wschodniej zbiór danych o użytkownikach urządzeń mobile, który obejmuje informacje o ponad 14 mln konsumentów w Polsce, stąd specjalna obecność Selectivv na gali finałowej. Dodatkowo firma posiada swoje autorskie narzędzia do mierzenia efektów kampanii marketingowych,  które obrazują wyniki zarówno ilościowe np. dotyczące sprzedaży jak i pogłębione analizy jakościowe obrazujące odbiorców prowadzonych działań reklamowych.

Dane z kanału mobile pozwalają na analizę poruszania się klientów (zarówno wewnątrz, jak i na zewnątrz obiektów) i poznanie tego kim są. Połączenie informacji ze świata realnego z wirtualnym daje nową jakość w badaniu motywacji konsumentów i podejmowanych przez nich decyzji zakupowych. Badanie użytkowników w kontekście danej lokalizacji pozwala na określenie czy oferta centrum handlowego, galerii, kawiarni czy sklepu pasuje do profilu  osób przebywających w okolicy oraz odpowiada ich potrzebom. Dzięki temu możliwe jest określenie potencjału sprzedaży i oszacowanie przyszłych zysków, a także zmniejszenie ryzyka nowej inwestycji. Location Data pozwala określić ścieżki zakupowe klientów czy zidentyfikować strefę domu i pracy dla wyselekcjonowanej grupy konsumentów. Wreszcie pozwala na  przygotowanie odpowiedniej oferty i zaplanowanie komunikacji dla danej grupy docelowej.

Podczas  gali finałowej PRCH Retail Awards 2018 Selectivv, dzięki danym z mobile i autorskiej technologii Wifitrapping, analizował informacje o uczestnikach wydarzenia. Statystyki były aktualizowane na bieżąco i prezentowane na ekranach na terenie Auli Fizyki Politechniki Warszawskiej. Wśród gości można było wyróżnić osoby aktywnie uprawiające sport, osoby posiadające dzieci, osoby zainteresowane zdrowym stylem życia czy osoby korzystające z programów lojalnościowych. Tego typu dane wykorzystywane są zarówno w sektorze prywatnym np. w handlu przy odkrywaniu zachowań klientów w świecie rzeczywistym czy planowaniu lokalizacji nowych sklepów, punktów gastronomicznych i usługowych, jak i w sektorze publicznym np. przy planowaniu inwestycji  komunikacyjnych i obiektów użyteczności publicznej.

selectivv.com

JK