Logo

Trade marketing

Kosmiczne magnesy z Danonkiem i technologia wirtualnej rzeczywistości w nowej kampanii marki

W październiku na półkach sklepowych pojawiły się Danonki w odświeżonej szacie graficznej nawiązującej do tematyki kosmosu, a do produktów dołączone zostały atrakcyjne magnesy. Ponadto w nowej kampanii marka wykorzystuje aplikację Shazam oraz technologię wirtualnej rzeczywistości.

Motywem przewodnim jesiennej kampanii Danonków jest kosmos. Tradycyjnie na małych konsumentów czeka aż 15 kolorowych magnesów z Danonkiem, tym razem w roli kosmonauty. Chcąc jeszcze bardziej zainteresować rodziców i dzieci marka po raz pierwszy wykorzystała do promocji nowe technologie – aplikację Shazam i wirtualną rzeczywistość. By przemierzyć galaktykę z Danonkiem wystarczy w aplikacji Shazam zeskanować specjalny kod VR umieszczony na opakowaniach  wielopaków, serków i jogurtów pitnych, ale też na nowych formatach – pojedynczym serku i koktajlu mlecznym. Działania promocyjne opatrzone są hasłem „Odkrywaj kosmos z Danonkiem”.

 

Wsparciem dla promocji jest ogólnopolska kampania TV zaczynająca się w październiku. W ramach wsparcia sprzedaży planowane są również materiały POS w sklepach.

Za przygotowanie materiałów promocyjnych odpowiadają agencje Y&R oraz VML. Zakupem mediów zajął się Mediacom, za działania digital odpowiada agencja K2, a wsparcie PR zapewniła agencja LoveBrands Relations.

JK