Logo

Marketing MIX

Anna Lewandowska w nowej reklamie Kingi Pienińskiej

21 stycznia wystartowała nowa kampania wizerunkowa naturalnej wody mineralnej Kinga Pienińska z udziałem ambasadorki marki, Anny Lewandowskiej – „Woda, która towarzyszy mi na co dzień”. Pod tym hasłem marka wraz z trenerką promują zdrowy, aktywny styl życia.

Na kształt naszego życia składa się suma małych decyzji. Dlatego każdego dnia warto wybierać to, co najlepsze dla nas i naszych bliskich. W nowej kampanii Kingi Pienińskiej „Woda, która towarzyszy mi na co dzień” Anna Lewandowska, znana ze swojej bezkompromisowości w sprawach zdrowia i odżywiania, podkreśla, że dokonuje wyborów z głębi serca. Na co dzień sięga po wodę Kinga Pienińska, która towarzyszy jej we wszystkich wyzwaniach.

– Każdy kolejny dzień jest wypełniony obowiązami i pracą, ale zawsze znajdę czas na zadbanie o zdrowie swoje i swoich bliskich – mówi trenerka Ania Lewandowska.

Spot promujący kampanię pokazuje typowy dzień Ani Lewandowskiej, która w swojej codziennej pracy zawsze pamięta o właściwej dawce ruchu i odpowiednim nawodnieniu.

Średnio zmineralizowana woda Kinga Pienińska cechuje się niską zawartością sodu, dzięki czemu można ją pić niezależnie od ograniczeń zdrowotnych czy wiekowych. Naturalna woda, czerpana z głębinowych źródeł Pienińskiego Parku Narodowego,charakteryzuje się krystaliczną czystością i zdrowotnymi właściwościami. Za te walory Kingę Pienińską wyróżniono CertyfikatemInstytutu Centrum Zdrowia Matki Polki w Łodzi. Ostatnio produkty marki otrzymały też Grand Prix w konkursie Laur Klienta, gdy po trzech latach z rzędu plasowały się na podium ogólnopolskiego plebiscytu konsumentów.

Nie są to jedyne nagrody dla marki i jej produktów, potwierdzające jakość naturalnej wody mineralnej, oferowanej przez Kingę Pienińską. Marka może poszczycić się też takimi nagrodami, jak: „Najlepsze w Polsce”, „Dobra Marka”, certyfikatem programu „Doceń polskie” oraz złotym godłem w programie „Najwyższa Jakość Quality I”, czy tytułem Superbrands Polska Marka 2018. .

Spot kampanii „Woda, która towarzyszy mi na co dzień” z Anią Lewandowską będzie emitowany w TV, na serwisie VOD oraz na Youtube. Przygotowaniem idei kreatywnej i scenariuszy spotów zajęła się agencja Stor9, która do ich realizacji zaangażowała reżyserkę Katkę Michalak oraz dom produkcyjny Vitelloni.

– Zależało nam na tym, żeby kampania była w pełni wiarygodna i prawdziwa, dlatego stworzyliśmy scenariusz odzwierciedlający codzienność głównej ambasadorki marki Kinga Pienińska – Anny Lewandowskiej. Łączenie obowiązków mamy, a z drugiej strony osoby cieszącej się autorytetem w obszarze zdrowego stylu życia, dało nam możliwość pokazania różnych kontekstów spożywania naturalnej wody mineralnej – tłumaczy dyrektor kreatywny Stor9, Maciej Dutkowski.

JK