Logo

Event MIX

Kreatywność, innowacje, rzetelna praca | Aneta Radzimirska, Idea Productions Poland

Podsumowanie minionego roku, prognozy na przyszłość i informacje o agencji – poniżej dwadzieścia krótkich haseł, o rozwinięcie których poprosiliśmy Anetę Radzimirską, CEO Idea Productions Poland.

Miniony rok… 2018 był w mojej opinii rokiem spokojnego rozwoju branży, bez większych wybojów, ale i bez gwałtownych przyspieszeń spowodowanych np. wprowadzeniem jakiejś nowej, przełomowej technologii. Z perspektywy Idea Productions Poland to również kolejne dwanaście miesięcy, w których zanotowaliśmy wzrost liczby zrealizowanych wydarzeń, w tym kilku o naprawdę imponującej skali.

Kreatywność… Jest wciąż największą siłą napędową dobrych agencji i ich realizacji. Mocno na nią stawiamy, bo dobrymi kreatywnymi pomysłami po prostu się wygrywa.
Innowacje… Są istotne. Dają niezbędny efekt świeżości, często są też ważne dla klientów, którzy pozycjonują się jako liderzy innowacyjności w swoich branżach. Śledzimy bardzo mocno nowe trendy oraz rozwiązania i wykorzystujemy je w naszych realizacjach. Nawiasem mówiąc, niektóre z nich naprawdę potrafią ułatwić życie, zarówno uczestnikom wydarzenia, jak i jego organizatorom.
Klient… Jest po prostu najważniejszy w całym – ogromnym nieraz – łańcuchu ludzi zaangażowanych w realizację wydarzenia. Koniec końców to, czym się zajmujemy jest świadczeniem usług. Szczególnych, ale jednak usług.
Relacje międzyludzkie… Są czymś, co w pracy generującej tak wysoki poziom stresu i adrenaliny łatwo zaniedbać. Warto zatem czasem sobie przypomnieć, że właściwe relacje z klientami, współpracownikami czy partnerami biznesowymi są absolutnie niezbędnym składnikiem sukcesu.
Idealny brief… To taki, w którym precyzyjnie opisane są rzeczywiste potrzeby klienta.A jeżeli jeszcze zawiera właściwie oszacowany budżet, wtedy agencja ma prawdziwe pole do popisu.
Pasja… Zaryzykuję twierdzenie, że nie zagrzeją miejsca w tej branży zbyt długo osoby, którym jej brakuje.Trzeba ją w sobie pielęgnować, podtrzymywać i absolutnie nie dać się zjeść rutynie, która jest prawdziwym wrogiem fajnych kreacji.
Jakość… Jest elementem naszego agencyjnego DNA. Nigdy nie idziemy po najmniejszej linii oporu i raczej staramy się – jeżeli istnieje potrzeba optymalizacji budżetu – wypracować z klientem rozwiązania typu „trochę mniej, ale na odpowiednim poziomie”. Finalnie to zawsze gwarantuje lepszy efekt.


Rozwój… To gwarancja długiej obecności na rynku. Agencje, które choć na chwilę osiadły na laurach, już dawno z niego zniknęły.
Udany event… To przede wszystkim taki, z którego stuprocentowo zadowolony jest klient.
Sukces… Nie jest dany raz na zawsze. Staramy się zawsze o tym pamiętać i twardo stąpać po ziemi.
Doświadczenie… Pozwala nam podejmować się najtrudniejszych nawet wyzwań. A klientowi daje poczucie bezpieczeństwa i gwarancję realizacji zakończonej sukcesem.
Odpowiedzialność… Czujemy się w pełni odpowiedzialni za każde produkowane wydarzenie, zawsze pamiętając, że ktoś – powierzając Idea Productions Poland jego realizację – po prostu nam zaufał.
Profesjonalizm… Mogę chyba nieskromnie powiedzieć, na podstawie opinii naszych klientów, że jest jedną z naszych przewag konkurencyjnych.
Zaangażowanie… Kolejny niezbędny element udanej realizacji. Nie da się zrobić dobrego eventu pracując na mniej niż sto procent.
Uczciwość… Po prostu się opłaca.
Wyzwania… Po prostu nas motywują. Bo im większe wyzwanie, tym wyższa satysfakcja po realizacji.
Odpowiedzialność społeczna… Nie jest nam obojętny świat dookoła nas. Zawsze staramy się pamiętać, że my także jesteśmy odpowiedzialni za lepsze jutro.
Wymarzony event… Z każdym rokiem staramy się podnosić sobie poprzeczkę, więc – wszystko przed nami.
Przyszłość branży… Nierozłącznie związana jest z rozwojem technologii. A równocześnie wciąż w cenie będą:- kreatywność, nieustannie rozwijane kompetencje i po prostu – rzetelna praca.

Artykuł ukazał się w ostatnim numerze OOH event! Wersja online dostępna: TUTAJ.