Big Picture, firma doradcza z obszaru public relations i public affairs, poszerza zespół komunikacji brandowej. Do teamu agencji dołączy Kamila Kończak, od 8 lat związana z branżą PR, jako konsultant największych marek fashion i life-style. Kamila, na stanowisku Senior Consultanta, dołącza do zespołu kierowanego przez Helenę Korniejew, odpowiedzialnego za komunikację topowych marek takich jak Martini, Nespresso, Milka czy Coca-Cola.
Kamila Kończak,od 8 lat związana z branżą fashion PR, specjalizuje się w strategiach komunikacji kultowych marek life-style. Jako Head of Fashion Department w agencji Prêt-à-Porter PR, koordynowała przez ostatnie lata pracę zespołu i obsługę PR dla COS, Tommy Hilfiger, Zalando, &Other Stories, Victoria’s Secret & Melissa. Odpowiadała m.in. za wprowadzenie na polski rynek globalnych marek modowych takich jak COS, Tommy Hilfiger i Gerry Weber. Konsultuje także i wspiera komunikacyjnie polskie marki, jak Nenukko, Rosa, Mako i LeBrand.
W PR najbardziej interesuje ją tworzenie strategii komunikacyjnych i wizerunkowych, jest słuchaczką Szkoły Strategii Marki SAR. Od lat fanka targów Salone del Mobile i wzornictwa przemysłowego. Kocha jedzenie, podróże i filmy. Miłośniczka Włoch. Z wykształcenia kulturoznawczyni, ukończyła również Produkcję Filmową i Telewizyjną w Łódzkiej Szkole Filmowej.
W Big Picture Kamila, na stanowisku Senior Consultanta, wzmocni strategicznie zespół komunikacji brandowej, kierowany przez Helenę Korniejew. Poszerzenie zespołu związane jest z m.in. z rozbudową portfolio klientów – do grona marek obsługiwanych przez agencję, obok brandów takich jak Martini, Nespresso, GO Sport czy marki Mondelēz(m.in. Milka, Oreo), dołączyła niedawno Coca Cola.
– Wierzę, że na rynku jest miejsce na strategów, a wielkie marki potrzebują doświadczonych doradców, którzy patrzą właśnie z perspektywy szerszego obrazka. Dlatego stawiamy na model, którego wyróżnikiem są ludzie o unikalnych kompetencjach – najlepsi na rynku. W komunikacji life-style niewielu jest seniorów z takim doświadczeniem jak nasz obecny zespół. Kamila wnosi do niego bardzo szeroką kompetencję fashion – międzynarodowe standardy połączone z ogromnym wyczuciem trendów i lokalnego rynku. I to jest sznyt Big Picture – mówi Hanna Waśko, CEO Big Picture.
JK