Sezon jesiennych eventów Agencja rozpoczęła potężną produkcją dla firmy OKNOPLAST, która w roku 2019 obchodziła swoje 25-lecie istnienia na rynku. Event miał miejsce w hotelu Nosalowy Dwór Resort & Spa. Uczestnikami spotkania byli kluczowi klienci oraz partnerzy handlowi, łącznie blisko 700 osób z całej Europy.
Głównym założeniem wydarzenia było podsumowanie ćwierćwiecza działalności, wręczenie nagród wyróżnionym partnerom, wzmocnienie więzi biznesowych oraz przedstawienie planów na przyszłość. Motywem przewodnim eventu było nawiązanie do tegorocznej kampanii wizerunkowej i jej hasła „TWORZYMY PRZESTRZEŃ”. Goście mogli więc już od wejścia, podziwiać niezwykle designerski chillout room z potężnymi, futurystycznymi rzeźbami, a gdy znaleźli się w sali bankietowej otoczyła ich cała armia specjalnie zaprojektowanych świateł, zaskoczyła 16-metrowa rozsuwana dioda oraz 40-metrowe diody boczne po obydwóch stronach sali. Niesamowity efekt głębi dodały wizualizacje na powyższych nośnikach. Tematyka wieczornego bankietu oscylowała wokół wyzwań, z którymi OKNOPLAST mierzył się na przestrzeni 25 lat swojej działalności.
O przeszłości opowiedział założyciel firmy Pan Adam Placek, z kolei plany na przyszłość przedstawił Prezes – Pan Mikołaj Placek. Całości dopełniły dwa spektakle artystyczne, które stały się platformą łączącą świat tradycji i nowoczesności. W podróż do świata OKNOPLAST zabrał Gości prowadzący galę Olivier Janiak. Wybór gwiazdy wieczoru również nie był przypadkowy – na scenie wystąpił Krzysztof Zalewski ze swoim nowoczesnym i niezwykle porywającym repertuarem, a towarzyszyła mu Katarzyna Nosowska. W ramach nawiązania do tradycji – w II części koncertu – zaserwowano Gościom utwory ikony polskiej sceny muzycznej – Czesława Niemena – również w wykonaniu Krzysztofa Zalewskiego, tym razem w towarzystwie sióstr Przybysz.
Agencja odpowiedzialna była za kompleksową organizację wydarzenia, do którego przygotowania trwały od początku roku. Dużym wyzwaniem była produkcja i koordynacja zarówno bardzo wymagającej gali jubileuszowej, odbywających się równolegle z montażami konferencji dla rynków polskich i zagranicznych, jak również koordynacja przybycia Gości wraz z opracowaniem całego planu przylotów, odbioru z lotnisk oraz dowiezienia ich na miejsce.
– Event ten był dla nas niezwykle ważny z wielu powodów. Z jednej strony jubileusz jest świetną okazją do podsumowania dotychczasowych działań ale i wskazania kierunku rozwoju w przyszłości. Z drugiej jednak strony chcieliśmy podziękować naszym Partnerom Handlowym za ich codzienne zaangażowanie, trud i serce jakie wkładają w codzienną pracę. Od początku roku obraliśmy strategię celebracji jubileuszu 25-lecia. Podczas różnych dedykowanych wydarzeń świętowaliśmy już z naszymi pracownikami, ich rodzinami oraz dziennikarzami. Spotkanie z Partnerami Handlowymi miało być zaś momentem kulminacyjnym. Postawiliśmy sobie poprzeczkę bardzo wysoko, a finalny efekt przeszedł najśmielsze oczekiwania – mówi Magdalena Cedro-Czubaj, Dyrektor Marketingu Grupy OKNOPLAST.
– W ciągu 2 dni przewieźliśmy blisko 300 gości z Francji i Niemiec, lądujących 27 różnymi samolotami na 2 lotniskach. Tablica lotów rozpoczynała się o 10:00 rano, a ostatnie samoloty lądowały o 20:15. Flota samochodowa, jaką wynajęliśmy liczyła 23 pojazdy, od samochodów osobowych po większe busy, aż po autokary 70-cio osobowe. W ciągu 1 dnia pracy odebrałam 140 telefonów, co daje średnio 1 połączenie co 3 minuty, a tabela, jaką stworzyłam na poczet tej logistyki zawierała 30 kolumn, w których skrupulatnie przez okres 2 miesięcy uzupełniałam wszelkie informacje o zaproszonych Gościach (od godzin lotu, hotelu, nr pokoju, nr stolika, po preferencje żywieniowe) – tych wyników nie da się oszukać – mówi Ewelina Wrona, Event Manager Exclusive Event.
– OKNOPLAST to firma, która wychodzi poza ramy i przekracza granice wyobraźni – zapewne dlatego tak dobrze współpracowało nam się przy tym projekcie – mieliśmy te same cele i założenia. Wspólnie z działem marketingu firmy OKNOPLAST, stworzyliśmy przestrzeń, zamieniając marzenia i wyobrażania w innowacyjną rzeczywistość świata eventów – podkreśla Adriana Piekarska, CEO Exclusive Event.